Quote from Funbeat user on 4 April 2008, 20:56Haha, för mycket sunt förnuft, jag skriver in det i min klok-bok. 😀
Haha, för mycket sunt förnuft, jag skriver in det i min klok-bok. 😀
Quote from Funbeat user on 5 April 2008, 18:49Grattis!
Se till att få bra hjälp med alla inställningar på styre, sadel etc. Det finns många små justeringar som kan göras för att den ska passa dig perfekt! En bra cykelhandlare ser direkt vad som passar dig!
Grattis!
Se till att få bra hjälp med alla inställningar på styre, sadel etc. Det finns många små justeringar som kan göras för att den ska passa dig perfekt! En bra cykelhandlare ser direkt vad som passar dig!
Quote from Funbeat user on 5 April 2008, 18:52Ja, efter att ha använt vattenpasset,
Ja, efter att ha använt vattenpasset,
Quote from Zsuzsi Zsédely on 5 April 2008, 22:44Å moppar dom låter, så öronen gråter......
Å moppar dom låter, så öronen gråter......
Quote from Funbeat user on 6 April 2008, 07:21Tack tack!
Det var förnämlig service på CykelCity i Stockholm. Det var liksom inte bara hög kompentens och snabba tillfixningar, killen var glad och trevlig också. Han såg en hel del som behövde åtgärdas så han bytte ut styrstolpe, och sadel. Han bytte
Tack tack!
Det var förnämlig service på CykelCity i Stockholm. Det var liksom inte bara hög kompentens och snabba tillfixningar, killen var glad och trevlig också. Han såg en hel del som behövde åtgärdas så han bytte ut styrstolpe, och sadel. Han bytte
Quote from Funbeat user on 6 April 2008, 07:47Ställ nu inte av gubbarna i första backen! Då blir de sura.
Ha så skoj på din hoj.
Ställ nu inte av gubbarna i första backen! Då blir de sura.
Ha så skoj på din hoj.
Quote from Fredrik Närenfors on 6 April 2008, 13:37Grattis Katarina.
Jag skulle just till att kommentera efter att ha läst ditt första inlägg om vattenpasset. Se till att de avpassar längden på styrtappen också så den synkar med det uppmätta skrevdjupet......
Vem var det du sa detta till. Måste ju bara t
Grattis Katarina.
Jag skulle just till att kommentera efter att ha läst ditt första inlägg om vattenpasset. Se till att de avpassar längden på styrtappen också så den synkar med det uppmätta skrevdjupet......
Vem var det du sa detta till. Måste ju bara t
Quote from Funbeat user on 6 April 2008, 14:48...och så blev det ju förståss ihållande regn här i Gävle, så man fick sura på spinningcykeln i stället. Men nästa vecka kommer solen troligtvis inte att våga gömma sig för min vrede!!
...och så blev det ju förståss ihållande regn här i Gävle, så man fick sura på spinningcykeln i stället. Men nästa vecka kommer solen troligtvis inte att våga gömma sig för min vrede!!
Quote from Funbeat user on 6 April 2008, 14:59Gramse = regn
Leende = sol🙂
Gramse = regn
Leende = sol
🙂