Quote from Guest on 14 October 2009, 20:39tjena!
skulle vilja ha feedback från ngn som har garmin 310XT för att göra valet av min nästa puls/gps klocka lättare. tänker ha den för löpning och cykel.
tack på förhand!
tjena!
skulle vilja ha feedback från ngn som har garmin 310XT för att göra valet av min nästa puls/gps klocka lättare. tänker ha den för löpning och cykel.
tack på förhand!
Quote from Funbeat user on 14 October 2009, 20:49Jag gillar den skarpt, men det har varit rätt mycket strul med min. Har fått toalåterställa klockan två gånger för den låst sig och så har jag bytt ut den mot en ny för laddningen inte funkade. Känns som det varit en rad barnsjukdomar som förhoppningsvis
Jag gillar den skarpt, men det har varit rätt mycket strul med min. Har fått toalåterställa klockan två gånger för den låst sig och så har jag bytt ut den mot en ny för laddningen inte funkade. Känns som det varit en rad barnsjukdomar som förhoppningsvis
Quote from Funbeat user on 14 October 2009, 21:29Min fungerar bra, använder den både till löpning, racer och mtb.
Min fungerar bra, använder den både till löpning, racer och mtb.
Quote from Elias Engqvist on 14 October 2009, 21:41Kolla här: http://www.funbeat.se/groups/overview.aspx?GroupID=89
Kolla här: http://www.funbeat.se/groups/overview.aspx?GroupID=89
Quote from Funbeat user on 14 October 2009, 21:54Annars finns gruppen för (miss)nöjda Garminägare med problemlösningar.
Annars finns gruppen för (miss)nöjda Garminägare med problemlösningar.
Quote from Funbeat user on 16 October 2009, 22:19tack för synpunkterna och länk!
har förstått att det finns eller har funnits en del barnsjukdomar men att det finns ny mjukvara att ladda ner efter kontakt med garmin. känns som ett bra, givande och kul träningsredskap!
tack för synpunkterna och länk!
har förstått att det finns eller har funnits en del barnsjukdomar men att det finns ny mjukvara att ladda ner efter kontakt med garmin. känns som ett bra, givande och kul träningsredskap!
Quote from Funbeat user on 22 October 2009, 22:24Hej!Jag har fått den utbytt två gånger!inom 2 veckors period pga att den "hängt"sig !Den tredje klockan tappade jag på min 3dje löprunda,utan att hitta den!Jo lite "sörjde" jag men!Det var nog menat så för mig!Kanske att rekomendera om ett tag då garmin f
Hej!Jag har fått den utbytt två gånger!inom 2 veckors period pga att den "hängt"sig !Den tredje klockan tappade jag på min 3dje löprunda,utan att hitta den!Jo lite "sörjde" jag men!Det var nog menat så för mig!Kanske att rekomendera om ett tag då garmin f
Quote from Funbeat user on 22 October 2009, 22:56Min Garmin 310XT har också lagt av.
Fick ni den utbytt ?Annars är den en underbar klocka.
Min Garmin 310XT har också lagt av.
Fick ni den utbytt ?
Annars är den en underbar klocka.
Quote from Elias Engqvist on 22 October 2009, 22:58Den inställningen gillar jag: Förutom att den går sönder tycker jag att det är en utmärkt klocka!
Den inställningen gillar jag: Förutom att den går sönder tycker jag att det är en utmärkt klocka!
Quote from j sollerman on 23 October 2009, 11:17Ajdå, de låter ju som en riktig jävla sopklocka...
Ajdå, de låter ju som en riktig jävla sopklocka...