Quote from Funbeat user on 30 October 2009, 20:54Jag har en 310xt och är sååå nöjd med den. Hade nåt enstaka problem i början men tror att det mest var sbs.
Jag har en 310xt och är sååå nöjd med den. Hade nåt enstaka problem i början men tror att det mest var sbs.
Quote from Funbeat user on 31 October 2009, 18:42Garmin är kända för sin snabba o effektiva service.
Garmin är kända för sin snabba o effektiva service.
Quote from Funbeat user on 31 October 2009, 19:09När min 310 tappade menyerna gick det att totalåterställa den, men då tappar man såklart alla pass man har lagrade. Sen jag uppdaterade sista gången har det inte hänt fler gånger.
Det där med höjdmätning känns som det inte funkar alls, men jag tyckte int
När min 310 tappade menyerna gick det att totalåterställa den, men då tappar man såklart alla pass man har lagrade. Sen jag uppdaterade sista gången har det inte hänt fler gånger.
Det där med höjdmätning känns som det inte funkar alls, men jag tyckte int
Quote from Funbeat user on 31 October 2009, 19:13Min Polar fungerade klanderfritt idag, även på Skånes högsta asfaltväg.
Min Polar fungerade klanderfritt idag, även på Skånes högsta asfaltväg.
Quote from Funbeat user on 5 November 2009, 14:36Jag har faktiskt bytt min med. Min höll inte batteriet längre än 4 timmar. Men jag skickade in den och en dryg vecka senare hade jag en ny på posten. Utöver det så fungerar min bra och jag blev imponerad över den snabba servicen.
Jag har faktiskt bytt min med. Min höll inte batteriet längre än 4 timmar. Men jag skickade in den och en dryg vecka senare hade jag en ny på posten. Utöver det så fungerar min bra och jag blev imponerad över den snabba servicen.