Quote from ellen olsson on 24 October 2009, 15:14310XT har inte barometrisk höjdmätning. Varför gå kunderna tillmötes i onödan?
310XT har inte barometrisk höjdmätning. Varför gå kunderna tillmötes i onödan?
Quote from Funbeat user on 24 October 2009, 15:17christer, edge använder ju barometriskt tryck, men den är ju mer för cykling, hade varit trevligt om dom hade stoppat in det i denna också, det är ju lite av det roliga att se vilka lutningar man har forcerat med cykeln =).
christer, edge använder ju barometriskt tryck, men den är ju mer för cykling, hade varit trevligt om dom hade stoppat in det i denna också, det är ju lite av det roliga att se vilka lutningar man har forcerat med cykeln =).
Quote from Funbeat user on 24 October 2009, 15:30Det ser du i realtid på Polar, om du inte känner det.
Det ser du i realtid på Polar, om du inte känner det.
Quote from Funbeat user on 24 October 2009, 15:32Jag känner ingen skillnad på 310m över havet och 400m över havet... Jag känner dock att det lutar uppför. Men som prylnörd så vill man ju ha den exakta stigningen.
Jag känner ingen skillnad på 310m över havet och 400m över havet... Jag känner dock att det lutar uppför. Men som prylnörd så vill man ju ha den exakta stigningen.
Quote from Funbeat user on 24 October 2009, 15:48Då är Polar ett naturligt val, exempelvis en CS600 med effektmätare.
Då är Polar ett naturligt val, exempelvis en CS600 med effektmätare.
Quote from Funbeat user on 24 October 2009, 16:20Men det som var intressant med 310xt var ju att jag kan använda den till fler saker än bara cykling, även om till vårkanten kommer mest fokus ligga på cyklingen.
Att bara höver köpa en pryl istället för tre är ju ganska ekonomiskt. Men det kanske kommer e
Men det som var intressant med 310xt var ju att jag kan använda den till fler saker än bara cykling, även om till vårkanten kommer mest fokus ligga på cyklingen.
Att bara höver köpa en pryl istället för tre är ju ganska ekonomiskt. Men det kanske kommer e
Quote from Funbeat user on 24 October 2009, 16:48Vissa modeller kan du ha en GPSpod till.
Vissa modeller kan du ha en GPSpod till.
Quote from Funbeat user on 24 October 2009, 17:31Jag vet Christer, såg du inte att jag vinkade när jag for förbi? 😀
Jag vet Christer, såg du inte att jag vinkade när jag for förbi? 😀
Quote from Elias Engqvist on 24 October 2009, 17:47Nä, tyvärr! Next time... 🙂
Nä, tyvärr! Next time... 🙂
Quote from Funbeat user on 24 October 2009, 22:09Håll korpgluggarna öppna i morn - sen förmiddag. 🙂
Håll korpgluggarna öppna i morn - sen förmiddag. 🙂