Quote from Funbeat user on 5 January 2012, 22:05Väntar och ser.. men helt klart intressant. Skaffade mig ett par andra hjul nyligen som är både lätta och aero. Bra för både uppför och utför 🙂
Väntar och ser.. men helt klart intressant. Skaffade mig ett par andra hjul nyligen som är både lätta och aero. Bra för både uppför och utför 🙂
Quote from Funbeat user on 5 January 2012, 22:12Se där nu hittade jag ca priserna
The prices are estimated at $374.99 for front wheels, $424.99 for rear wheels and $499.99 for discs. Ceramic bearing upgrades will be a $75-$100 add per wheel.
$1=6,8kr
såg även att FLO räknar med att kunna börja leve
Se där nu hittade jag ca priserna
The prices are estimated at $374.99 for front wheels, $424.99 for rear wheels and $499.99 for discs. Ceramic bearing upgrades will be a $75-$100 add per wheel.
$1=6,8kr
såg även att FLO räknar med att kunna börja leve
Quote from Berit Bengtson on 5 January 2012, 22:26Lars Ackerot skrev:
> FLO räknar med att kunna börja leverera till andra kvartalet 2012Så nu har Februari blivit Midsommar?
Lars Ackerot skrev:
> FLO räknar med att kunna börja leverera till andra kvartalet 2012
Så nu har Februari blivit Midsommar?
Quote from Funbeat user on 5 January 2012, 22:30Håkan C,
Andra kvartalet betyder från April! och sist jag kollade i kalendern så är Midsommar i slutet av Juni....
Håkan C,
Andra kvartalet betyder från April! och sist jag kollade i kalendern så är Midsommar i slutet av Juni....
Quote from Funbeat user on 5 January 2012, 22:31Februari ligger inte i Q2. Det gör midsommar.
Februari ligger inte i Q2. Det gör midsommar.
Quote from Funbeat user on 6 January 2012, 07:51@Lars
"kika även på http://www.flocycling.com/
dom finns iofs inte till försäljning förrän feb. men verkar väldigt lovande och kommer att vara väldigt billiga! "
Sen skrev du senare
"Se där nu hittade jag ca priserna
The prices are estimated at $374.
@Lars
"kika även på http://www.flocycling.com/
dom finns iofs inte till försäljning förrän feb. men verkar väldigt lovande och kommer att vara väldigt billiga! "
Sen skrev du senare
"Se där nu hittade jag ca priserna
The prices are estimated at $374.
Quote from Funbeat user on 6 January 2012, 08:19@Heff
Så att uppdatera vart efter att jag får mer information är tydligen fel?!
besserwissers står lågt i kurs hos mig 😉
@Heff
Så att uppdatera vart efter att jag får mer information är tydligen fel?!
besserwissers står lågt i kurs hos mig 😉
Quote from Funbeat user on 6 January 2012, 08:36Det va du som skrev, jag bara påminde ^^
Det va du som skrev, jag bara påminde ^^
Quote from Funbeat user on 6 January 2012, 09:53@Niclas: Jag gissar att du använder kanttrådsdäck idag och om vikt inte är av största betydelse för dig tycker jag att du ska fundera på om du behöver hjul helt i kolfiber eller kan "nöja dig" hjul som Mavic Cosmic SL där bromsytan (och kanttrådsfälgen) ä
@Niclas: Jag gissar att du använder kanttrådsdäck idag och om vikt inte är av största betydelse för dig tycker jag att du ska fundera på om du behöver hjul helt i kolfiber eller kan "nöja dig" hjul som Mavic Cosmic SL där bromsytan (och kanttrådsfälgen) ä
Quote from Funbeat user on 6 January 2012, 20:40Kör med Reynolds Fortysix Tub, sedan förra året. Och är riktigt förtjust i dom. Lätta - 1190g paret. styva- För min vikt 71kg och ökar märkbart mina person bästa tider. (antar att det är samma för alla högprofilhjul och så klart lite sitter det lite i huv
Kör med Reynolds Fortysix Tub, sedan förra året. Och är riktigt förtjust i dom. Lätta - 1190g paret. styva- För min vikt 71kg och ökar märkbart mina person bästa tider. (antar att det är samma för alla högprofilhjul och så klart lite sitter det lite i huv