Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelKöptips högprofilshjul!
You need to log in to create posts and topics.

Väntar och ser.. men helt klart intressant. Skaffade mig ett par andra hjul nyligen som är både lätta och aero. Bra för både uppför och utför 🙂

Se där nu hittade jag ca priserna

The prices are estimated at $374.99 for front wheels, $424.99 for rear wheels and $499.99 for discs. Ceramic bearing upgrades will be a $75-$100 add per wheel.

$1=6,8kr

såg även att FLO räknar med att kunna börja leve

Lars Ackerot skrev:
> FLO räknar med att kunna börja leverera till andra kvartalet 2012

Så nu har Februari blivit Midsommar?

Håkan C,

Andra kvartalet betyder från April! och sist jag kollade i kalendern så är Midsommar i slutet av Juni....

Februari ligger inte i Q2. Det gör midsommar.

@Lars

"kika även på http://www.flocycling.com/

dom finns iofs inte till försäljning förrän feb. men verkar väldigt lovande och kommer att vara väldigt billiga! "

Sen skrev du senare

"Se där nu hittade jag ca priserna

The prices are estimated at $374.

@Heff

Så att uppdatera vart efter att jag får mer information är tydligen fel?!

besserwissers står lågt i kurs hos mig 😉

Det va du som skrev, jag bara påminde ^^

@Niclas: Jag gissar att du använder kanttrådsdäck idag och om vikt inte är av största betydelse för dig tycker jag att du ska fundera på om du behöver hjul helt i kolfiber eller kan "nöja dig" hjul som Mavic Cosmic SL där bromsytan (och kanttrådsfälgen) ä

Kör med Reynolds Fortysix Tub, sedan förra året. Och är riktigt förtjust i dom. Lätta - 1190g paret. styva- För min vikt 71kg och ökar märkbart mina person bästa tider. (antar att det är samma för alla högprofilhjul och så klart lite sitter det lite i huv