Quote from Funbeat user on 27 October 2009, 07:55Att BARA fokusera på stegfrekvensen och inget annat kanske inte är bra heller. När jag läste Forumlan första gången, ändrade jag min frekvens från 160 till 180 steg per minut. Eftersom jag inte sprang så fort, blev följden korta, låga steg. Knappt nåt
Att BARA fokusera på stegfrekvensen och inget annat kanske inte är bra heller. När jag läste Forumlan första gången, ändrade jag min frekvens från 160 till 180 steg per minut. Eftersom jag inte sprang så fort, blev följden korta, låga steg. Knappt nåt
Quote from Lisa Bringhed on 27 October 2009, 08:23@Micke, jag är intresserad! Har du en Spotify variant vore det perfekt 🙂
@Micke, jag är intresserad! Har du en Spotify variant vore det perfekt 🙂
Quote from Funbeat user on 27 October 2009, 08:24Du kan ha en poäng i att det är lättare att få alla delar på plats i högre fart, Lars. Dock: vad är alternativet för dem som springer långsammare? Är det t.ex. viktigare med höga hälar än med snabba steg?
Jag tror att en högre frekvens är det svåraste m
Du kan ha en poäng i att det är lättare att få alla delar på plats i högre fart, Lars. Dock: vad är alternativet för dem som springer långsammare? Är det t.ex. viktigare med höga hälar än med snabba steg?
Jag tror att en högre frekvens är det svåraste m
Quote from Funbeat user on 27 October 2009, 08:46En vis(s) man skrev en gång:
"Om valet står mellan ... eller ... så skulle jag alltså välja båda."
Bin!
En vis(s) man skrev en gång:
"Om valet står mellan ... eller ... så skulle jag alltså välja båda."
Bin!
Quote from Funbeat user on 27 October 2009, 08:58Touché. 😀
Vid en andra genomläsning insåg jag att du faktiskt förordade detta visa råd. Proceed.
Touché. 😀
Vid en andra genomläsning insåg jag att du faktiskt förordade detta visa råd. Proceed.
Quote from Funbeat user on 3 November 2009, 08:05Nån som såg årets upplaga av NYC Marathon? Petrovas löpteknik verkade försämras under de sista 5 km. Hög stegfrekvens, men det såg inte avslappnat ut direkt. Speciellt inte jämfört med Tulu som sprang brevid. Men trots allt kom ryskan tvåa, så det kan
Nån som såg årets upplaga av NYC Marathon? Petrovas löpteknik verkade försämras under de sista 5 km. Hög stegfrekvens, men det såg inte avslappnat ut direkt. Speciellt inte jämfört med Tulu som sprang brevid. Men trots allt kom ryskan tvåa, så det kan
Quote from Funbeat user on 3 November 2009, 08:40Petrova fick skäll redan förra året: http://www.youtube.com/watch?v=9jJ7bWJfp64#t=3m29s
Petrova fick skäll redan förra året: http://www.youtube.com/watch?v=9jJ7bWJfp64#t=3m29s