Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatkalender
You need to log in to create posts and topics.

Jag kollade några av mina träningskompisars kalender och där i en ruta står det totala tiden, totala sträckan men även procent tex 100 % i grönt och 200 % i rött varför?

Det visar om de nått sina uppsatta mål för veckan eller ej, håller du musen över så ser du vad siffran gäller för mål.

Ska kolla det
Hur får man fram så att det syns i kalender alltså procenten?

Procenten dyker upp automatiskt om du har aktuella mål med frekvens "varje vecka".

kollade på en annan väns kalender och där stod ingen procent. hur ska man skriva träningsmålen för att det ska synas?

Jag ändrade mitt inlägg ovan till att frekvensen ska vara satt till "varje vecka".

aha då förstår jag bättre

Jag såg även i mina träningskompisars träningskalender att det tex kunde stå gång 50 minuter 40 sekunder och att då att tiden som står för sekunder är i olika färger tex grön, rosa, lila osv varför?

Kan du ge något exempel på någon med en öppen kalender som har det så? Känner inte igen att sekunderna skulle stå i en annan färg än övriga tiden.

Det enda jag känner till som har många olika färger är om man väljer att lägga in intensitet på träningspas

Återkommer