Quote from Guest on 5 September 2013, 20:46Jag kollade några av mina träningskompisars kalender och där i en ruta står det totala tiden, totala sträckan men även procent tex 100 % i grönt och 200 % i rött varför?
Jag kollade några av mina träningskompisars kalender och där i en ruta står det totala tiden, totala sträckan men även procent tex 100 % i grönt och 200 % i rött varför?
Quote from Funbeat user on 5 September 2013, 20:56Det visar om de nått sina uppsatta mål för veckan eller ej, håller du musen över så ser du vad siffran gäller för mål.
Det visar om de nått sina uppsatta mål för veckan eller ej, håller du musen över så ser du vad siffran gäller för mål.
Quote from Funbeat user on 5 September 2013, 21:42Ska kolla det
Hur får man fram så att det syns i kalender alltså procenten?
Ska kolla det
Hur får man fram så att det syns i kalender alltså procenten?
Quote from Camilla Höög on 6 September 2013, 09:16Procenten dyker upp automatiskt om du har aktuella mål med frekvens "varje vecka".
Procenten dyker upp automatiskt om du har aktuella mål med frekvens "varje vecka".
Quote from Funbeat user on 6 September 2013, 09:19kollade på en annan väns kalender och där stod ingen procent. hur ska man skriva träningsmålen för att det ska synas?
kollade på en annan väns kalender och där stod ingen procent. hur ska man skriva träningsmålen för att det ska synas?
Quote from Camilla Höög on 6 September 2013, 09:21Jag ändrade mitt inlägg ovan till att frekvensen ska vara satt till "varje vecka".
Jag ändrade mitt inlägg ovan till att frekvensen ska vara satt till "varje vecka".
Quote from Funbeat user on 6 September 2013, 09:23aha då förstår jag bättre
aha då förstår jag bättre
Quote from Funbeat user on 15 September 2013, 12:46Jag såg även i mina träningskompisars träningskalender att det tex kunde stå gång 50 minuter 40 sekunder och att då att tiden som står för sekunder är i olika färger tex grön, rosa, lila osv varför?
Jag såg även i mina träningskompisars träningskalender att det tex kunde stå gång 50 minuter 40 sekunder och att då att tiden som står för sekunder är i olika färger tex grön, rosa, lila osv varför?
Quote from Funbeat user on 15 September 2013, 13:00Kan du ge något exempel på någon med en öppen kalender som har det så? Känner inte igen att sekunderna skulle stå i en annan färg än övriga tiden.
Det enda jag känner till som har många olika färger är om man väljer att lägga in intensitet på träningspas
Kan du ge något exempel på någon med en öppen kalender som har det så? Känner inte igen att sekunderna skulle stå i en annan färg än övriga tiden.
Det enda jag känner till som har många olika färger är om man väljer att lägga in intensitet på träningspas
Quote from Funbeat user on 15 September 2013, 13:04Återkommer
Återkommer