Quote from Funbeat user on 21 September 2013, 18:45Tack
Tack
Quote from Funbeat user on 21 September 2013, 20:47Ang massage och mental träning: Jag tycker att det är upp till var och en att registrera detta som träning eller inte. Alla ska ju göra det som känns bäst för en själv...
Om någon av dina vänner här tycker att du får för många träningsminuter jämfört med
Ang massage och mental träning: Jag tycker att det är upp till var och en att registrera detta som träning eller inte. Alla ska ju göra det som känns bäst för en själv...
Om någon av dina vänner här tycker att du får för många träningsminuter jämfört med
Quote from Funbeat user on 21 September 2013, 20:53Tack
Tack
Quote from Catharina Brattlin on 21 September 2013, 21:24Camilla, som flera andra påpekar så - skit i vad andra har för synpunkter på Din registrering och antal träningsminutrar. Det säger mer om dem än Dig.
Jag tycker det är jättesynd om människor som bryr sig så ofantligt mycket om hur och vad andra gör att
Camilla, som flera andra påpekar så - skit i vad andra har för synpunkter på Din registrering och antal träningsminutrar. Det säger mer om dem än Dig.
Jag tycker det är jättesynd om människor som bryr sig så ofantligt mycket om hur och vad andra gör att
Quote from Funbeat user on 21 September 2013, 21:26Tack Sylvia
Tack Sylvia
Quote from Funbeat user on 22 September 2013, 00:06Camilla, jag har få vänner, men de jag har har jag valt för deras kvalitet.
Om någon skulle klaga på min träningsdagbok skulle jag välja bort hen som vän.
Camilla, jag har få vänner, men de jag har har jag valt för deras kvalitet.
Om någon skulle klaga på min träningsdagbok skulle jag välja bort hen som vän.
Quote from Funbeat user on 22 September 2013, 08:30Tack
Tack
Quote from Funbeat user on 22 September 2013, 08:54Den personen är nu borttagen från min lista
Den personen är nu borttagen från min lista
Quote from Funbeat user on 22 September 2013, 11:10Hur menar du Erik?
Hur menar du Erik?
Quote from Funbeat user on 22 September 2013, 15:06I Okt 2008 så var mitt mål att gå varje dag.
Så därför registrerade jag promenader.Nu går det naturligt att promenera och därför skriver jag inte in det.
Vill ha det som är viktigt i min kalender. Det blir lättare att läsa.Just nu är jag nyfiken på hu
I Okt 2008 så var mitt mål att gå varje dag.
Så därför registrerade jag promenader.
Nu går det naturligt att promenera och därför skriver jag inte in det.
Vill ha det som är viktigt i min kalender. Det blir lättare att läsa.
Just nu är jag nyfiken på hu