Quote from Funbeat user on 22 September 2013, 15:45Då förstår jag bättre.
Men frågan är om jag ska registrera Massage (Massagedyna och Massagesäng), Mental träning (Mental och muskulär avslappning), eller om jag helt enkelt ska strunta i det då det inte är motion och om jag ska registrera gymövningarna s
Då förstår jag bättre.
Men frågan är om jag ska registrera Massage (Massagedyna och Massagesäng), Mental träning (Mental och muskulär avslappning), eller om jag helt enkelt ska strunta i det då det inte är motion och om jag ska registrera gymövningarna s
Quote from Jonny Persson on 22 September 2013, 15:49Registrera det du känner att just du vill kunna följa upp eller har glädje att registrera.
Personligen registrerar jag i princip bara löpning och ibland cykling om jag tagit i lite extra på hojen.
Registrera det du känner att just du vill kunna följa upp eller har glädje att registrera.
Personligen registrerar jag i princip bara löpning och ibland cykling om jag tagit i lite extra på hojen.
Quote from Funbeat user on 22 September 2013, 15:52Tack för tipset
Tack för tipset
Quote from Funbeat user on 22 September 2013, 22:40Jag kan bara svara på hur jag gör.
Gym-övningar reggar jag med tid, precis som all annan träning (muskler eller kondis).Massage, blodgivning, sjukdom mm som inte egentligen är träning men som jag ändå vill ha i kalendern reggar jag med 0 minuter så min
Jag kan bara svara på hur jag gör.
Gym-övningar reggar jag med tid, precis som all annan träning (muskler eller kondis).
Massage, blodgivning, sjukdom mm som inte egentligen är träning men som jag ändå vill ha i kalendern reggar jag med 0 minuter så min
Quote from Funbeat user on 22 September 2013, 22:50Okej
Okej
Quote from Funbeat user on 24 September 2013, 23:20Du ska göra som du vill och skita i vad knasbollar säger.
Själv har mitt sätt att registrera träning ändrats allteftersom jag förändrat mina mål och min träning. Det finns lymlar här som tycker att min löpning i 7-7:30-tempo inte ska få kallas "löpning"
Du ska göra som du vill och skita i vad knasbollar säger.
Själv har mitt sätt att registrera träning ändrats allteftersom jag förändrat mina mål och min träning. Det finns lymlar här som tycker att min löpning i 7-7:30-tempo inte ska få kallas "löpning"
Quote from Funbeat user on 25 September 2013, 13:04Om det nu absolut inte går att merga sina olika kalendrar (d.v.s. Funbeat med t.ex. Google Calendar el dy), skulle man då kunna ha så man kan ställa in en påminnelse i form av t.ex. email för vissa träningsformer?
Jag glömde precis bort mitt TRX-pass oc
Om det nu absolut inte går att merga sina olika kalendrar (d.v.s. Funbeat med t.ex. Google Calendar el dy), skulle man då kunna ha så man kan ställa in en påminnelse i form av t.ex. email för vissa träningsformer?
Jag glömde precis bort mitt TRX-pass oc
Quote from Funbeat user on 25 September 2013, 13:14Vad Jenny?
Vad Jenny?
Quote from Funbeat user on 25 September 2013, 14:19Äh. Glöm det. Jag blev fullständigt insnöad i mitt jobb och glömde totalt bort mitt träningspass, vilket gjorde mig hyfsat upprörd eftersom jag verkligen hade behövt det just idag.
Det finns visserligen en diskret ljusblå ruta som visar dagens planerade
Äh. Glöm det. Jag blev fullständigt insnöad i mitt jobb och glömde totalt bort mitt träningspass, vilket gjorde mig hyfsat upprörd eftersom jag verkligen hade behövt det just idag.
Det finns visserligen en diskret ljusblå ruta som visar dagens planerade
Quote from Funbeat user on 25 September 2013, 14:46eftersom du ändå måste registerat din pass som genomförde varför inte har en google kalendar som aktiv påminnesle och sedan bara lägga in dina genomförde pass.
jag skulle inte ville har ett sms eller email inför varje plannerade pass då jag träna samma t
eftersom du ändå måste registerat din pass som genomförde varför inte har en google kalendar som aktiv påminnesle och sedan bara lägga in dina genomförde pass.
jag skulle inte ville har ett sms eller email inför varje plannerade pass då jag träna samma t