Quote from Funbeat user on 25 September 2013, 15:05Jag lägger in planerad träning så varför skulle det vara meningslöst? Jenny
Jag lägger in planerad träning så varför skulle det vara meningslöst? Jenny
Quote from Funbeat user on 25 September 2013, 15:19Jenny vill att något ska blinga på datorn eller telefon när något planerat ska inträffa
"Glöm inte spinning klass om 30min."
som kalendar fungera nu måste du har funbeat öppet för att ser att du har något pass idag. men inte tiden.
du lägger ut dina t
Jenny vill att något ska blinga på datorn eller telefon när något planerat ska inträffa
"Glöm inte spinning klass om 30min."
som kalendar fungera nu måste du har funbeat öppet för att ser att du har något pass idag. men inte tiden.
du lägger ut dina t
Quote from Funbeat user on 25 September 2013, 16:22Okej
Okej
Quote from Funbeat user on 25 September 2013, 21:25Kalendern här ser jag som en träningsdagbok, påminnelser får jag i telefonen på min vanliga kalender (Notes genom jobbet)
Kalendern här ser jag som en träningsdagbok, påminnelser får jag i telefonen på min vanliga kalender (Notes genom jobbet)
Quote from Funbeat user on 26 September 2013, 10:52Jag kommer att göra så att övningarna jag gör på gymmet kommer jag lägga under Gym i kalendern sen skriva varje övning i kommentarsfältet och så klart tiden jag tränar. Motionscykel och Gång/Promenad - Band är det som kommer ligga separat i kalendern av g
Jag kommer att göra så att övningarna jag gör på gymmet kommer jag lägga under Gym i kalendern sen skriva varje övning i kommentarsfältet och så klart tiden jag tränar. Motionscykel och Gång/Promenad - Band är det som kommer ligga separat i kalendern av g
Quote from Funbeat user on 26 September 2013, 11:15Så lägger jag mina träningspass i min vanliga Google kalender MED en påminnelse 30 minuter innan... Och tror ni jag får en jävla påminnelse? Nej!
Är det inte meningen att jag ska träna denna veckan eller måste jag hålla ALLTING i huvudet?! :@ (t-)
Så lägger jag mina träningspass i min vanliga Google kalender MED en påminnelse 30 minuter innan... Och tror ni jag får en jävla påminnelse? Nej!
Är det inte meningen att jag ska träna denna veckan eller måste jag hålla ALLTING i huvudet?! :@ (t-)
Quote from Funbeat user on 26 September 2013, 11:21kanske dags att köpa gula post-its 😉
kanske dags att köpa gula post-its 😉
Quote from Funbeat user on 26 September 2013, 13:16Funkar inte heller... Jag har för närvarande åtta stycken postit-lappar för att påminna mig om diverse saker... Vissa är inte ens aktuella längre... Det är så ofta jag tittar på dem. (#)
Funkar inte heller... Jag har för närvarande åtta stycken postit-lappar för att påminna mig om diverse saker... Vissa är inte ens aktuella längre... Det är så ofta jag tittar på dem. (#)
Quote from Funbeat user on 26 September 2013, 13:23Påminnelse i mobilen då Jenny?
Påminnelse i mobilen då Jenny?
Quote from Funbeat user on 26 September 2013, 13:33Mjo... Fast då börjar det bli för jobbigt. Jag brukar ju ALDRIG glömma mina träningspass! Men just igår var väl jobbet för roligt antar jag... (#) (är ju glad över det och så, men missa träningen var katastrof) 😉
Mjo... Fast då börjar det bli för jobbigt. Jag brukar ju ALDRIG glömma mina träningspass! Men just igår var väl jobbet för roligt antar jag... (#) (är ju glad över det och så, men missa träningen var katastrof) 😉