Quote from Funbeat user on 2 October 2013, 10:42och oavsett vilket tid du ger på dina pass så hamna de i ordning av hur lagt in de.
som du en dag har planerat, sim, cykel och löp en dag, men sedan springa du först sen simma och sent på kvällen cykla kommer det inte att syns i kalender att du tränade i
och oavsett vilket tid du ger på dina pass så hamna de i ordning av hur lagt in de.
som du en dag har planerat, sim, cykel och löp en dag, men sedan springa du först sen simma och sent på kvällen cykla kommer det inte att syns i kalender att du tränade i
Quote from Funbeat user on 2 October 2013, 10:43Syns var menar du?
Tidpunkten för när du publicerar själva passet (d.v.s. när den börjar bli synlig i nyhetsströmmen) syns aldrig någonstans. Det är bara tidpunkten du fyllde i formuläret du ser.
Sen är det så att om du lägger in ett pass t.ex. dagen i
Syns var menar du?
Tidpunkten för när du publicerar själva passet (d.v.s. när den börjar bli synlig i nyhetsströmmen) syns aldrig någonstans. Det är bara tidpunkten du fyllde i formuläret du ser.
Sen är det så att om du lägger in ett pass t.ex. dagen i
Quote from Funbeat user on 2 October 2013, 11:20Jag undrar om det syns i kalendern och i nyhetsflödet den tiden passet alltså klockslaget publiceras oavsett om det ligger på planerad träning eller om jag lägger in det manuellt?
Jag undrar om det syns i kalendern och i nyhetsflödet den tiden passet alltså klockslaget publiceras oavsett om det ligger på planerad träning eller om jag lägger in det manuellt?
Quote from Funbeat user on 2 October 2013, 11:37Om jag förstått din fråga rätt, är svaret nej.
Om jag förstått din fråga rätt, är svaret nej.
Quote from Funbeat user on 2 October 2013, 11:41Tack så mycket för hjälpen
Tack så mycket för hjälpen
Quote from Funbeat user on 14 October 2013, 11:38Nån som är duktig på träningsdagbok? och kan rekommendera hur långt fram man kan lägga in t ex avslappningsövningar, massage (massagedyna, massagesäng) i kalendern och sen justera det varje gång det publiceras?
Nån som är duktig på träningsdagbok? och kan rekommendera hur långt fram man kan lägga in t ex avslappningsövningar, massage (massagedyna, massagesäng) i kalendern och sen justera det varje gång det publiceras?
Quote from Funbeat user on 14 October 2013, 11:53Du kan lägg in flera år om du har tid lust och ser en behöv.
Men du kan aldrig justera publicerings tid som system är idag. Men du kan lägg till en genomförde tid fast det kommer ligger först av alla varje dag.
Du kan lägg in flera år om du har tid lust och ser en behöv.
Men du kan aldrig justera publicerings tid som system är idag. Men du kan lägg till en genomförde tid fast det kommer ligger först av alla varje dag.
Quote from Funbeat user on 14 October 2013, 11:58Tänkte mer på att justera tiden på träningspassen som ligger på planerad träning tex massage och avslappning. Frågan är om man kan så?
Tänkte mer på att justera tiden på träningspassen som ligger på planerad träning tex massage och avslappning. Frågan är om man kan så?
Quote from Funbeat user on 14 October 2013, 12:09Klart du kan ändra tider i efterhand som stå på pass men de ska syns forfarande som kl00:01 om de är planerat.
Du kan ändra allt info på din pass. Tränings form, distans, tid osv.
Klart du kan ändra tider i efterhand som stå på pass men de ska syns forfarande som kl00:01 om de är planerat.
Du kan ändra allt info på din pass. Tränings form, distans, tid osv.
Quote from Funbeat user on 14 October 2013, 12:30Bra men frågan är om man kan göra så att man lägger in avslappning, gåband och massage lång tid framöver sen justerar tiden varje dag som det publiceras? Tacksam för svar
Bra men frågan är om man kan göra så att man lägger in avslappning, gåband och massage lång tid framöver sen justerar tiden varje dag som det publiceras? Tacksam för svar