Quote from Funbeat user on 14 October 2013, 13:09Du behöver inte skriver tid på förhand. Du kan justera tid i efterhand. Tiden i passet syns bara i din pass.
Men publicerings tid kommer aldrig stämmer! Inlägg syns i ordning de skapas. Träna du kl 22:30 och var siste av alla dina vänner att träna på den
Du behöver inte skriver tid på förhand. Du kan justera tid i efterhand. Tiden i passet syns bara i din pass.
Men publicerings tid kommer aldrig stämmer! Inlägg syns i ordning de skapas. Träna du kl 22:30 och var siste av alla dina vänner att träna på den
Quote from Funbeat user on 14 October 2013, 13:22Det jag menar är om man kan lägga in tex massage osv till tex 2014-12-31 och då skriva t ex 15 minuter minuter fram till det datumet sen för varje dag tex 2014-12-31 ändra tiden till 30 minuter om jag använder massagesäng och massagedyna. Alltså när jag p
Det jag menar är om man kan lägga in tex massage osv till tex 2014-12-31 och då skriva t ex 15 minuter minuter fram till det datumet sen för varje dag tex 2014-12-31 ändra tiden till 30 minuter om jag använder massagesäng och massagedyna. Alltså när jag p
Quote from Funbeat user on 14 October 2013, 14:02Du kan ändra ALLT!
Från 15 planerat till 30 genomförde
Eller ej genomförde.
Du kan även ändra träningsform.
Jag tror inte min vokabulär /ordförråd är tillräckligt stort att förklara på något annat sätt att ingen du skriver i funbeat är permanent...
Du kan ändra ALLT!
Från 15 planerat till 30 genomförde
Eller ej genomförde.
Du kan även ändra träningsform.
Jag tror inte min vokabulär /ordförråd är tillräckligt stort att förklara på något annat sätt att ingen du skriver i funbeat är permanent...
Quote from Funbeat user on 14 October 2013, 14:22Tack för hjälpen
Tack för hjälpen
Quote from Funbeat user on 15 October 2013, 18:47En fundering till som jag skulle vilja ha hjälp med är: de övningarna jag fick av sjukgymnasten förra hösten och i våras lägger jag in på samma dag så nu till min fundering ska jag fortsätta att registrera övningarna på sjukgymnastik i fortsättningen med
En fundering till som jag skulle vilja ha hjälp med är: de övningarna jag fick av sjukgymnasten förra hösten och i våras lägger jag in på samma dag så nu till min fundering ska jag fortsätta att registrera övningarna på sjukgymnastik i fortsättningen med
Quote from Funbeat user on 15 October 2013, 18:53Bara du man bestämmer detta;)
Många köra rehab träning istället för gym eller sjukgymnast då det är grunden till aktivitet
Men om du vill lätt ser skillnad på den dag eller vecka du gick över till gymet är det bra att registrera som gym
Bara du man bestämmer detta;)
Många köra rehab träning istället för gym eller sjukgymnast då det är grunden till aktivitet
Men om du vill lätt ser skillnad på den dag eller vecka du gick över till gymet är det bra att registrera som gym
Quote from Funbeat user on 15 October 2013, 19:05Gymmet började jag på 20 maj 2013 och jag har sen den 30 maj kört på övningarna från Aktiv men from 16 oktober 2013 blir det övningarna från sjukgymnasten minst 2 dagar i veckan och gymövningarna gymövningarna från Aktiv minst 2 dagar i veckan så det var
Gymmet började jag på 20 maj 2013 och jag har sen den 30 maj kört på övningarna från Aktiv men from 16 oktober 2013 blir det övningarna från sjukgymnasten minst 2 dagar i veckan och gymövningarna gymövningarna från Aktiv minst 2 dagar i veckan så det var
Quote from Funbeat user on 15 October 2013, 19:07Som sagt bara du kan avgöra hur din kalender ska ser ut
Som sagt bara du kan avgöra hur din kalender ska ser ut
Quote from Funbeat user on 15 October 2013, 19:11Tack
Tack
Quote from Funbeat user on 21 November 2013, 10:36Kan man lägga in träning som inte blivit av i efterhand eller fungerar det bara om det ligger på planerad träning att då markera att det inte blivit av?
Kan man lägga in träning som inte blivit av i efterhand eller fungerar det bara om det ligger på planerad träning att då markera att det inte blivit av?