Quote from Funbeat user on 15 September 2013, 13:07Många frågor blir det....
Många frågor blir det....
Quote from Funbeat user on 15 September 2013, 13:24Vad?
Vad?
Quote from Funbeat user on 21 September 2013, 15:59Vad kan/ska man registrera i sin träningskalender? tacksam för svar
Vad kan/ska man registrera i sin träningskalender? tacksam för svar
Quote from Funbeat user on 21 September 2013, 17:53Vad du vill! Det är din. Vill du registrera sjukdom, massage, trädgårds arbete. Det är helt upp till dig.
Du kan lägg upp alla tänkbara träning på förhand.
Du kan lägg till bilder eller bara text.
Du kan har det som en dagbok och skriver hur du känner,
Vad du vill! Det är din. Vill du registrera sjukdom, massage, trädgårds arbete. Det är helt upp till dig.
Du kan lägg upp alla tänkbara träning på förhand.
Du kan lägg till bilder eller bara text.
Du kan har det som en dagbok och skriver hur du känner,
Quote from Funbeat user on 21 September 2013, 17:56det är ju det jag har gjort men får ju synpunkter på att min *träning* ligger högt så hur gör jag? HJÄLP
det är ju det jag har gjort men får ju synpunkter på att min *träning* ligger högt så hur gör jag? HJÄLP
Quote from Funbeat user on 21 September 2013, 18:21De som kommentera om din antal minuter kanske tycker inte mental träning 90min eller 30 massage hör hemma här.
Vill du slipper de kommentar lägg ut de pass fast med noll minuter och sedan in i pass beskriver 90min mental träning.
Jag lägg till mina mass
De som kommentera om din antal minuter kanske tycker inte mental träning 90min eller 30 massage hör hemma här.
Vill du slipper de kommentar lägg ut de pass fast med noll minuter och sedan in i pass beskriver 90min mental träning.
Jag lägg till mina mass
Quote from Funbeat user on 21 September 2013, 18:23Jo men hur ska jag skriva då så det blir bra?
Jo men hur ska jag skriva då så det blir bra?
Quote from Funbeat user on 21 September 2013, 18:39Fortsätt som du gör, om någon har åsitker på hur du reggar din tid så struntar du i dem. Det är din kalender, inte deras.
Fortsätt som du gör, om någon har åsitker på hur du reggar din tid så struntar du i dem. Det är din kalender, inte deras.
Quote from Funbeat user on 21 September 2013, 18:41Bara du kan avgöra det.
Men personlig tycker du kunna minska antal blogg inlägg genom att skriver samma sak under den flik med dagens vikt matt puls. Då bli de mer personlig som en dagbok.
När du köra flera styrka övningar lägg de i ett stryka pass och
Bara du kan avgöra det.
Men personlig tycker du kunna minska antal blogg inlägg genom att skriver samma sak under den flik med dagens vikt matt puls. Då bli de mer personlig som en dagbok.
När du köra flera styrka övningar lägg de i ett stryka pass och
Quote from Funbeat user on 21 September 2013, 18:42Som Magnus säger! Skriv så du själv är nöjd!
Som Magnus säger! Skriv så du själv är nöjd!