Quote from Funbeat user on 13 May 2012, 16:59Ryan - du behöver inte bekymra dig om du kommer gå ned 13 kg. Det löser sig mer eller mindre per automatik med den träningen. Inför IM 2014 är det definitivt den sista av dina prioriteringar :-).
Kör hårt!
Ryan - du behöver inte bekymra dig om du kommer gå ned 13 kg. Det löser sig mer eller mindre per automatik med den träningen. Inför IM 2014 är det definitivt den sista av dina prioriteringar :-).
Kör hårt!
Quote from Funbeat user on 14 May 2012, 21:54Finns det något skvaller om tilltänkt bansträckning? Får vi också spurta längs gågatan?
Finns det något skvaller om tilltänkt bansträckning? Får vi också spurta längs gågatan?
Quote from Funbeat user on 14 May 2012, 22:03banan finns på deras hemisdan
http://ironmankalmar.com/kalmar-mini-tri-2/
banan finns på deras hemisdan
Quote from Funbeat user on 14 May 2012, 23:30det blir ett snabbt lopp!
Plattare banprofil får man leta länge efter 😀
det blir ett snabbt lopp!
Plattare banprofil får man leta länge efter 😀
Quote from Funbeat user on 15 May 2012, 08:50Så är ju Kalmar också den plattaste staden öster om Saskatoon. Men Norra vägen har faktiskt en liten lutning, och ned från Lindsdalsviadukten (och upp igen efter vändning) är det faktiskt vad man med lite god vilja skulle kunna kalla en backe.
(Och jag sv
Så är ju Kalmar också den plattaste staden öster om Saskatoon. Men Norra vägen har faktiskt en liten lutning, och ned från Lindsdalsviadukten (och upp igen efter vändning) är det faktiskt vad man med lite god vilja skulle kunna kalla en backe.
(Och jag sv
Quote from Funbeat user on 9 July 2012, 11:52Har någon sett en anmälningslista någonstans?
Har någon sett en anmälningslista någonstans?
Quote from Funbeat user on 9 July 2012, 14:04Letar också startlista men det verkar som om det inte finns att tillgå.
Letar också startlista men det verkar som om det inte finns att tillgå.
Quote from Funbeat user on 20 July 2012, 23:50Nu såg jag att det har kommit upp en lista på anmälda. Jag vet inte hur uppdaterad den är men om jag inte har räknat fel så är det bara straxt över 360 som har anmält sig..
http://ironmankalmar.com/kalmar-mini-tri/
Nu såg jag att det har kommit upp en lista på anmälda. Jag vet inte hur uppdaterad den är men om jag inte har räknat fel så är det bara straxt över 360 som har anmält sig..
http://ironmankalmar.com/kalmar-mini-tri/
Quote from Ulrika Ekelund on 21 July 2012, 12:14Minin/sprinten brukar av tradition fyllas på ordentligt ju närmare tävlingsdagen man kommer.
Minin/sprinten brukar av tradition fyllas på ordentligt ju närmare tävlingsdagen man kommer.
Quote from Funbeat user on 8 August 2012, 10:37Är det någon vänlig själ som kan säga vilken cykel som är tillåten på Kalmar Mini Tri? Jag vill gärna använda min tempocykel men är det tillåtet på sprinten? Blir inte riktigt klok på vad som gäller... 🙂 Har bara kört en triathlontävling och det var Van
Är det någon vänlig själ som kan säga vilken cykel som är tillåten på Kalmar Mini Tri? Jag vill gärna använda min tempocykel men är det tillåtet på sprinten? Blir inte riktigt klok på vad som gäller... 🙂 Har bara kört en triathlontävling och det var Van