Quote from Funbeat user on 8 August 2012, 13:01Det är en vanlig tävling såtillvida att det inte är tillåtet att ta draghjälp av andra cyklister. Det betyder i sin tur att tempocykel är tillåten.
F ö 452 anmälda nu. Det blir nog fullt.
Det är en vanlig tävling såtillvida att det inte är tillåtet att ta draghjälp av andra cyklister. Det betyder i sin tur att tempocykel är tillåten.
F ö 452 anmälda nu. Det blir nog fullt.
Quote from Funbeat user on 8 August 2012, 21:31Tusen tack Simon! 🙂 Då vet jag vad som gäller!!
Ja nu är det nära! Ska bli riktigt spännande. Och nervöst.
Tusen tack Simon! 🙂 Då vet jag vad som gäller!!
Ja nu är det nära! Ska bli riktigt spännande. Och nervöst.
Quote from Funbeat user on 17 August 2012, 06:55http://ironmankalmar.com/files/2012/08/kalmar_mini_tri_2012.pdf
Riktig kul tävling! Fin bana och vilken publik!
http://ironmankalmar.com/files/2012/08/kalmar_mini_tri_2012.pdf
Riktig kul tävling! Fin bana och vilken publik!
Quote from Ulrika Ekelund on 17 August 2012, 08:13Måste varit dej jag såg när du gjorde en tidig växling till cykel Ryan. En Lemmy-mustasch som kändes bekant. 🙂
(Jag var Bike Park manager och gick omkring och övervakade växlingarna)
Måste varit dej jag såg när du gjorde en tidig växling till cykel Ryan. En Lemmy-mustasch som kändes bekant. 🙂
(Jag var Bike Park manager och gick omkring och övervakade växlingarna)
Quote from Funbeat user on 17 August 2012, 08:15ja, det är lätt att känner igen min ansiktshår 😉
ja, det är lätt att känner igen min ansiktshår 😉
Quote from Funbeat user on 17 August 2012, 09:11Otroligt kul! Otroligt mycket publik! Otroligt trevlig stämning mellan deltagarna!
Allra mäktigast var nog ändå att cykla på en bilfri Norra vägen -- oj, vad viktig jag kände mig!
(F ö kände jag också igen dig, Ryan. Jag försökte gurgla fram ett "Go Ryan"
Otroligt kul! Otroligt mycket publik! Otroligt trevlig stämning mellan deltagarna!
Allra mäktigast var nog ändå att cykla på en bilfri Norra vägen -- oj, vad viktig jag kände mig!
(F ö kände jag också igen dig, Ryan. Jag försökte gurgla fram ett "Go Ryan"
Quote from Funbeat user on 17 August 2012, 13:55Som en Triathlontävling ska vara, så himla jädra fantasiskt kul! Nästa år vill jag med ha kul i Kalmar.
Som en Triathlontävling ska vara, så himla jädra fantasiskt kul! Nästa år vill jag med ha kul i Kalmar.
Quote from Funbeat user on 17 August 2012, 17:59Kände också igen dig Ryan på stranden innan vi startade.
Tyvärr så gick min simning åt h-e men resten var acceptabelt, även att träningen inte varit optimal.
Bara att köra på till nästa år 🙂
Kände också igen dig Ryan på stranden innan vi startade.
Tyvärr så gick min simning åt h-e men resten var acceptabelt, även att träningen inte varit optimal.
Bara att köra på till nästa år 🙂
Quote from Funbeat user on 18 August 2012, 20:15är det någon som körde med gps klockan som kan dela med era distanser?
jag fick simning att bli 450m. och när jag tittia enbart på tiden skulle jag gissa att det var närmare till 500m än 385m.
samma sak med cykling, fick ni det till 18km och löping til
är det någon som körde med gps klockan som kan dela med era distanser?
jag fick simning att bli 450m. och när jag tittia enbart på tiden skulle jag gissa att det var närmare till 500m än 385m.
samma sak med cykling, fick ni det till 18km och löping til