Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonKalmar sprint- och minitriathlon
You need to log in to create posts and topics.

Niklas: rea A mål? Håller med om att det ska bli kul och se galenpannorna. Tänkte anjuta en pizza samtidigt på lördagen 😉

Trodde du skule hålla ut pizzan till mig i langningszonen, var det inte så vi sa?

Man köper väl alltid minst 2 pizzor 😉

Efter en långdistanstävling är det mer eller mindre omöjligt att få i sig en hel pizza!

Det är nog väldigt relativt. Efter långdistans-VM så käka min polare 1½ pizza. Du skulle sett pizzabagarn när han gick och beställde sin andra när han käkat upp den första 😀

För mig funkar det bättre som de har på de stora Ironman-tävlingarna: med en buffé med en massa smårätter. Då kan jag klämma i mig en hel del 🙂

Niclas har lovat att första cykelvarvet ger han mig menyn, på det andra tar han min beställning och på tredje så levererar han pizzan. Om han slicar upp den kan du få halva Christer, men bara för att du ligger först så får du inte ta de finaste bitarna :-

Biran kommer på löpningen sen för att skölja ner 😉

Anders, för att kunna ligga först måste man komma till start, men jag har i alla fall börjat träna igen nu...
Öl är gott när man kommer i mål. Jag skall försöka komma ihåg att lägga ner det i väskan 🙂

Mallo, ni järnmän får ha er diskussion i den tråden 😉

Vilka är det som kör sprinten???

Jag velar mellan senior och H35, blir antagligen H35.