Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonKalmar sprint- och minitriathlon
You need to log in to create posts and topics.

Jag ska köra tillsammans med 3 andra från Väsby.

Vågar du inte kämpa mot mig i seniorklassen?

"Are you calling me a chicken?" (#)

Jag är ju bara en _medioker motionär_ som vill slippa slåss med "pöbeln" i motionsklass 😉
Då är kanske H35 mer lämplig... eller vad tror du?

Hur är starten. Först är det väl sprinten och sen "mini". Startar motion och tävlingsklass samtidigt? Det spelar väl egentligen ingen roll om du kör Senior eller H35, kanske större vinstchans i H35 då Björn Andersson ska köra Senior 😉

Motion och tävlingsklass är separerade. Motion startar först när tävlingsklassen är upp ur vattnet.

Arrangörerna har förbättrat motionsklassen med flera startgrupper. Så det är nog inte lika illa som när jag körde 2005 och 2006.

Ok, då är jag med. Då spelar det ju inte roll vilken klass du kör i. Startar samtidigt iaf och får tampas med samma personer på banan.

Nä det spelar ingen roll för förutsättningarna. Men det kan ju skilja hur det ser ut i resultatlistan...placering...

Men _jag_ tävlar ju mot mig själv!!! 🙂 Hur det ser ut är egalt... hmmm tävlingdräkten jag köpte igår var ju den "snygga" (H)

Triathlon är kul, åtminstone att titta på. Det här blir tredje året på rad jag står vid sidan av under alla tävlingarna och hejar på både mina familjemedlemmar och bekanta. Lycka till alla deltagare och att hoppas att förhållande blir ok i år. Blåsten frå

Jag lovar att heja på er!