Quote from Funbeat user on 24 May 2010, 14:38Min tri-dräkt är superskön, för alla tre momenten:
BILD:http://helmestam.com/e107_files/public/im2.jpg
Min tri-dräkt är superskön, för alla tre momenten:
BILD:http://helmestam.com/e107_files/public/im2.jpg
Quote from Funbeat user on 24 May 2010, 14:39Tri shortsen som är långa som cykelbyxor är bekväma. Som cykelbyxor fast med mindre "lapp" och tunnare så att de torkar fortare. Inga problem alls att kuta med dem. Kör själv med dessa:
http://www.wiggle.co.uk/p/triathlon/10/Orca_226_Mens_Tri_Pant/5360048
Tri shortsen som är långa som cykelbyxor är bekväma. Som cykelbyxor fast med mindre "lapp" och tunnare så att de torkar fortare. Inga problem alls att kuta med dem. Kör själv med dessa:
http://www.wiggle.co.uk/p/triathlon/10/Orca_226_Mens_Tri_Pant/5360048
Quote from Funbeat user on 24 May 2010, 14:44Jo, jag har såna, från Craft. Jag upplevde dem inte som sköna på en halv-järnman.
Jo, jag har såna, från Craft. Jag upplevde dem inte som sköna på en halv-järnman.
Quote from Funbeat user on 24 May 2010, 14:56Testa ett annat fabrikat! Gillade inte heller mina Craft, för tjockt tyg, för tjock lapp och lite sladdriga. De andra jag haft är tunnare och tightare, bekvämare helt enkelt.
Sedan har även jag testat tridräkt, men känner mig lite instängd, och strul om m
Testa ett annat fabrikat! Gillade inte heller mina Craft, för tjockt tyg, för tjock lapp och lite sladdriga. De andra jag haft är tunnare och tightare, bekvämare helt enkelt.
Sedan har även jag testat tridräkt, men känner mig lite instängd, och strul om m
Quote from Funbeat user on 24 May 2010, 15:55Jag hade ingen tridräkt i Kalmar förra året, utan bytte först från badbrallor till cykelkläder (i tältet) o sen från cykelkläder till löpartights o linne. Gråter inte blod över tappade minuter, men åtm första bytet tappade jag nog 3-4 minuter extra på. Nä
Jag hade ingen tridräkt i Kalmar förra året, utan bytte först från badbrallor till cykelkläder (i tältet) o sen från cykelkläder till löpartights o linne. Gråter inte blod över tappade minuter, men åtm första bytet tappade jag nog 3-4 minuter extra på. Nä
Quote from Funbeat user on 24 May 2010, 16:53Jag köpte en Profile Design tridräkt från Lewa, känns hur skön som helst. Liten blöja men inga problem med skav än, och skön att springa i.
Ett stort plus är att den är tajt så man känner sig liksom tajt o fit i den..
Jag köpte en Profile Design tridräkt från Lewa, känns hur skön som helst. Liten blöja men inga problem med skav än, och skön att springa i.
Ett stort plus är att den är tajt så man känner sig liksom tajt o fit i den..
Quote from Funbeat user on 24 May 2010, 16:59Reine: Har du sprungit en halvmara eller mara i den, indränkt i saltvatten? Mina tri-shorts är också jättebekväma första timmarna... 😉
Reine: Har du sprungit en halvmara eller mara i den, indränkt i saltvatten? Mina tri-shorts är också jättebekväma första timmarna... 😉
Quote from Funbeat user on 25 May 2010, 09:45Nej det förstås, det har jag inte. Men antar att få kläder är bekväma under de förhållandena. Väldigt kroppsspecifikt,, så det som funkar för ngn inte nödvändigtvis funkar för annan.
Usch, det börjar närma sig nu..
Nej det förstås, det har jag inte. Men antar att få kläder är bekväma under de förhållandena. Väldigt kroppsspecifikt,, så det som funkar för ngn inte nödvändigtvis funkar för annan.
Usch, det börjar närma sig nu..
Quote from Funbeat user on 25 May 2010, 18:29Har alltid varit skeptisk till tribyxor, just för blöjan. Känns det inte konstigt att springa med den? Själv kör jag tajta löparshorts, samt tajt tritröja med fickor bak för cyklingen. Kan bli lite öm bak efter cyklingen, men det är det väl värt? Allt går
Har alltid varit skeptisk till tribyxor, just för blöjan. Känns det inte konstigt att springa med den? Själv kör jag tajta löparshorts, samt tajt tritröja med fickor bak för cyklingen. Kan bli lite öm bak efter cyklingen, men det är det väl värt? Allt går
Quote from Håkan Öhling on 25 May 2010, 19:25Erik, smörj in dig med vaselin. Jag har aldrig haft problem med mina tri tights. De har en så liten blöja att det mer liknar löpartight. De skönaste tights jag haft! Springer tom en del löpartävlingar i dem typ Gbg och Sthlm...
Erik, smörj in dig med vaselin. Jag har aldrig haft problem med mina tri tights. De har en så liten blöja att det mer liknar löpartight. De skönaste tights jag haft! Springer tom en del löpartävlingar i dem typ Gbg och Sthlm...