Quote from Funbeat user on 26 May 2010, 07:38Jag instämmer helt i Torbjörns påstående. Tri-byxor är det skönaste man kan ha, både för cyklingen och löpningen!
Jag instämmer helt i Torbjörns påstående. Tri-byxor är det skönaste man kan ha, både för cyklingen och löpningen!
Quote from Funbeat user on 5 June 2010, 18:59Håller med om att det är bra att klä sig så du inte behöver byta om, tar bara tid.
mvh
Roger
Håller med om att det är bra att klä sig så du inte behöver byta om, tar bara tid.
mvh
Roger
Quote from Funbeat user on 5 June 2010, 20:48Vad tror ni om att cykla i vanliga löpartights utan blöja och istället sätta på ett sånt där geléöverdrag på cykelsadeln?
Håller på och funderar över om jag skall ha mina löpartights på mig under våtdräkten och sen dra cykelbrallorna med blöja över tight
Vad tror ni om att cykla i vanliga löpartights utan blöja och istället sätta på ett sånt där geléöverdrag på cykelsadeln?
Håller på och funderar över om jag skall ha mina löpartights på mig under våtdräkten och sen dra cykelbrallorna med blöja över tight
Quote from Funbeat user on 5 June 2010, 22:26David,
Mitt råd. Köp ett par triathlon cykelbyxor. De har mindre stoppning som ej är i vägen vid löpning men samtidig underlättar när du kör dina 18 mil. Sen skaffar du en överdel. Allt har du på dig under våtdräkten inkl. nummerlappen som sitter i ett
David,
Mitt råd. Köp ett par triathlon cykelbyxor. De har mindre stoppning som ej är i vägen vid löpning men samtidig underlättar när du kör dina 18 mil. Sen skaffar du en överdel. Allt har du på dig under våtdräkten inkl. nummerlappen som sitter i ett
Quote from Funbeat user on 5 June 2010, 23:19Roger, tack för svaret!
Jag kommer dock inte cykla 18 mil utan "endast" 4 🙂
Jag tänkte jag skulle slippa köpa ännu mer träningskläder (i form av ett par tribyxor). Det känns som att jag redan lagt tillräckligt på våtdräkt, tri överdel, nummerlappshållar
Roger, tack för svaret!
Jag kommer dock inte cykla 18 mil utan "endast" 4 🙂
Jag tänkte jag skulle slippa köpa ännu mer träningskläder (i form av ett par tribyxor). Det känns som att jag redan lagt tillräckligt på våtdräkt, tri överdel, nummerlappshållar
Quote from j sollerman on 5 June 2010, 23:20ett par löpartights funkar.
ett par löpartights funkar.
Quote from ellen olsson on 5 June 2010, 23:22I Kalmar Triathlon, som tråden handlar om, så cyklar man 180,2km 🙂
I Kalmar Triathlon, som tråden handlar om, så cyklar man 180,2km 🙂
Quote from Funbeat user on 18 June 2010, 08:10jag tycker tribyxa/dräkt funkar utmärkt att springa i. fördelen med delad dräkt är främst på långa distanser då det är enklare att få av sig tillräckligt mycket för att uträtta sina behov
jag tycker tribyxa/dräkt funkar utmärkt att springa i. fördelen med delad dräkt är främst på långa distanser då det är enklare att få av sig tillräckligt mycket för att uträtta sina behov