Quote from Guest on 26 August 2012, 19:30Jag tänkte kolla om det finns några här från Kalmar som vet något om löpning i grupp i Kalmar. Jag älskar att springa med skulle vilja kombinera med att springa själv och i grupp.
Tacksam för svar.
Mvh Linnea!
Jag tänkte kolla om det finns några här från Kalmar som vet något om löpning i grupp i Kalmar. Jag älskar att springa med skulle vilja kombinera med att springa själv och i grupp.
Tacksam för svar.
Mvh Linnea!
Quote from Funbeat user on 26 August 2012, 19:40Högby IF tränar intervaller på måndagar kl. 17.45 med utgångspunkt från Djurängsskolan, löpning en timma följt av en timma styrkegympa, ungefär och inklusive ombyten. Kom och testa några gånger vetja. Trivs du kan du bli medlem. 14st HIF:are är anmälda ti
Högby IF tränar intervaller på måndagar kl. 17.45 med utgångspunkt från Djurängsskolan, löpning en timma följt av en timma styrkegympa, ungefär och inklusive ombyten. Kom och testa några gånger vetja. Trivs du kan du bli medlem. 14st HIF:are är anmälda ti
Quote from Ulrika Ekelund on 26 August 2012, 21:35Kalmar RC springer också. Långpass på lördagar och till hösten även intervaller på torsdagar. Kolla Kalmar RC på Facebook.
Kalmar RC springer också. Långpass på lördagar och till hösten även intervaller på torsdagar. Kolla Kalmar RC på Facebook.
Quote from Funbeat user on 28 August 2012, 00:46Marcus, nu glömde du Glasrikets RC i Nybro 😉
Iof inte i Kalmar men bara 3 mil dit, vi kör intervaller på onsdagar och långpass på söndagar.
Det är en tjej som kommer nästan varje onsdag från Kalmar så det finns samåkningsmöjligheter.
http://glasriketsrc.
Marcus, nu glömde du Glasrikets RC i Nybro 😉
Iof inte i Kalmar men bara 3 mil dit, vi kör intervaller på onsdagar och långpass på söndagar.
Det är en tjej som kommer nästan varje onsdag från Kalmar så det finns samåkningsmöjligheter.
http://glasriketsrc.
Quote from Funbeat user on 28 August 2012, 07:43"Glömde" är inte rätt förklaring, för mig är det snudd på otänkbart att åka tre mil för ett träningspass, så jag såg inte riktigt det som ett alternativ. Men funkar det är Linnea förstås välkommen. Att jag "sällan" är med på HIF-träningarna kan specificer
"Glömde" är inte rätt förklaring, för mig är det snudd på otänkbart att åka tre mil för ett träningspass, så jag såg inte riktigt det som ett alternativ. Men funkar det är Linnea förstås välkommen. Att jag "sällan" är med på HIF-träningarna kan specificer
Quote from Funbeat user on 28 August 2012, 08:27Tre mil till Nybro är inga problem, bodde i Nybro innan 🙂 jag pendlar 5 mil för att spela fotboll så jag är van att åka! Men jag ska helt klart fundera på det, tack för tipsen!
Tre mil till Nybro är inga problem, bodde i Nybro innan 🙂 jag pendlar 5 mil för att spela fotboll så jag är van att åka! Men jag ska helt klart fundera på det, tack för tipsen!
Quote from Funbeat user on 28 August 2012, 08:29Bra uppvärmning att cykla.
Bra uppvärmning att cykla.
Quote from Funbeat user on 28 August 2012, 21:03David:
Brott mot regel 42!Är det, förresten, någon som har sett en riktig backe någonstans i närheten av Kalmar? Eller är det som ryktet säger att närmaste sådan finns i nyss nämnda Nybro?
Och när jag ändå är igång: finns det någonstans mjukt underlag a
David:
Brott mot regel 42!
Är det, förresten, någon som har sett en riktig backe någonstans i närheten av Kalmar? Eller är det som ryktet säger att närmaste sådan finns i nyss nämnda Nybro?
Och när jag ändå är igång: finns det någonstans mjukt underlag a
Quote from Funbeat user on 28 August 2012, 21:42Jag vet inte om du anser att Stensö är mjukt men där finns ju väldigt fina motionsspår 🙂 Backar i Kalmar är jag dålig på, men jag letar för jag letar efter någon jag också!
Jag vet inte om du anser att Stensö är mjukt men där finns ju väldigt fina motionsspår 🙂 Backar i Kalmar är jag dålig på, men jag letar för jag letar efter någon jag också!
Quote from Funbeat user on 29 August 2012, 00:40I vilket lag sparkar du boll med om man får fråga?
Har en äldre dotter som spelar i Div 5 Nybro.
I vilket lag sparkar du boll med om man får fråga?
Har en äldre dotter som spelar i Div 5 Nybro.