Quote from Funbeat user on 29 August 2012, 07:52Jag spelar i Boda! B-laget spelar i div 5. Vilken klubb spelar hon i?
Jag spelar i Boda! B-laget spelar i div 5. Vilken klubb spelar hon i?
Quote from Funbeat user on 29 August 2012, 10:20Nej, på Stensö finns det grusvägar i fin men lite tråkig miljö som av kommunen bedrägligt marknadsförs som motionsspår.
Jag kom på att jag faktiskt har hittat lite backar i Kalmar. Förlösaspåret är (med Kalmarmått mätt) riktigt kuperat. Men även där är u
Nej, på Stensö finns det grusvägar i fin men lite tråkig miljö som av kommunen bedrägligt marknadsförs som motionsspår.
Jag kom på att jag faktiskt har hittat lite backar i Kalmar. Förlösaspåret är (med Kalmarmått mätt) riktigt kuperat. Men även där är u
Quote from Ulrika Ekelund on 29 August 2012, 10:39Skälby, på västra sidan om motorvägen. Där finns en backe som är enorm enligt Kalmarskalan, ungefär som Tegelviken.
Skälby, på västra sidan om motorvägen. Där finns en backe som är enorm enligt Kalmarskalan, ungefär som Tegelviken.
Quote from Funbeat user on 29 August 2012, 10:45I närheten av brukshundsklubben alltså? Det som heter Fölehagen på kartan? Tål att kollas upp!
I närheten av brukshundsklubben alltså? Det som heter Fölehagen på kartan? Tål att kollas upp!
Quote from Funbeat user on 29 August 2012, 11:20LJ: Trekanten, så då har ni mötts.
LJ: Trekanten, så då har ni mötts.
Quote from Ulrika Ekelund on 29 August 2012, 12:12Japp Simon. Parkera vid brukshundsklubben och följ grusvägen "in i skogen". Ca 500 meter.
Japp Simon. Parkera vid brukshundsklubben och följ grusvägen "in i skogen". Ca 500 meter.