Quote from Funbeat user on 7 April 2011, 20:42Haha! Man borde kanske åka ner och kolla målgången 😉
Haha! Man borde kanske åka ner och kolla målgången 😉
Quote from Jonny Persson on 7 April 2011, 20:44Det tycker jag du ska göra Anna! Jag lovade Musse under en blöt kväll 2004 att jag skulle slå honom en dag. Han skrattade bara av någon konstig anledning.
Det tycker jag du ska göra Anna! Jag lovade Musse under en blöt kväll 2004 att jag skulle slå honom en dag. Han skrattade bara av någon konstig anledning.
Quote from Funbeat user on 7 April 2011, 20:45Nähe, gjorde han det? (H)
😀
Nähe, gjorde han det? (H)
😀
Quote from Jonny Persson on 7 April 2011, 20:48Ja, en mycket märklig man. Han har inget öga för talanger. 😉
Ja, en mycket märklig man. Han har inget öga för talanger. 😉
Quote from Funbeat user on 7 April 2011, 20:51Ok då, då är väl målgången given, jag får spana in plats 2 och 3 istället, det kan bli en blodig kamp.
Ok då, då är väl målgången given, jag får spana in plats 2 och 3 istället, det kan bli en blodig kamp.
Quote from Funbeat user on 7 April 2011, 20:54Såklart du ska ge dig på Musse. Tycker du ska försöka klå mig till att börja med! Blir nog tillräckligt svårt, och lite till... 😉
Såklart du ska ge dig på Musse. Tycker du ska försöka klå mig till att börja med! Blir nog tillräckligt svårt, och lite till... 😉
Quote from Jonny Persson on 7 April 2011, 20:55Kamp är det alltid. 🙂
Kamp är det alltid. 🙂
Quote from Funbeat user on 7 April 2011, 21:04Jag kommer heja fram er alla tre, men om Mackan ligger före Musse förtjänar han mer lite mer stöd.
Jag kommer heja fram er alla tre, men om Mackan ligger före Musse förtjänar han mer lite mer stöd.
Quote from Funbeat user on 7 April 2011, 21:05Vem ska du spana in i målgången, Anna? 🙂
Vem ska du spana in i målgången, Anna? 🙂
Quote from Jonny Persson on 7 April 2011, 21:15T-N kommer få det jobbigt. 🙂 Tack Sven, känns som att det är dags att börja träna på riktigt.
T-N kommer få det jobbigt. 🙂 Tack Sven, känns som att det är dags att börja träna på riktigt.