Quote from Guest on 17 April 2012, 13:02Kalsonger har jag ju MEN:
Jag har bla dessa Adidas Boxer http://www.loplabbet.se/store/klader/herr/understall/adidas-ess-cl-boxer-herr-svart.html från löplabbet men tycker att resåret är för brett och skaver kring midjan.Sen har jag även ett par Icebre
Kalsonger har jag ju MEN:
Jag har bla dessa Adidas Boxer http://www.loplabbet.se/store/klader/herr/understall/adidas-ess-cl-boxer-herr-svart.html från löplabbet men tycker att resåret är för brett och skaver kring midjan.
Sen har jag även ett par Icebre
Quote from Lars Mörrby on 17 April 2012, 13:12Newlines tycker jag är bra. Minns dock inte vad de kostar för det var ett tag sedan jag handlade..
Newlines tycker jag är bra. Minns dock inte vad de kostar för det var ett tag sedan jag handlade..
Quote from Funbeat user on 17 April 2012, 13:31Köp Pierre Robert,sportvarianten i polyester/lycra/cool-effect-hightech supermaterial. 🙂
(Finns på Ica,Coop + fler ställen?)
Bra pris,kvalite jämförbar med t ex Craft etc, thighta så att juvelerna hålls på plats.
Synd bara att de inte finns i vintervari
Köp Pierre Robert,sportvarianten i polyester/lycra/cool-effect-hightech supermaterial. 🙂
(Finns på Ica,Coop + fler ställen?)
Bra pris,kvalite jämförbar med t ex Craft etc, thighta så att juvelerna hålls på plats.
Synd bara att de inte finns i vintervari
Quote from Funbeat user on 17 April 2012, 13:33Salming har några riktiga sköna favoriter utan sömmar och skav. Sedan finns det billiga varianter på Decathlon som funkar bra.
Salming har några riktiga sköna favoriter utan sömmar och skav. Sedan finns det billiga varianter på Decathlon som funkar bra.
Quote from Funbeat user on 17 April 2012, 13:50Newline funkar bra för mig. Men faktum är att många av H&Ms standardkallingar - de modellerna som har tunt tyg - i trikå funkar utmärkt, även för cykel (platta sömmar) och skidor (transporterar fukt så man inte blir kall).
Newline funkar bra för mig. Men faktum är att många av H&Ms standardkallingar - de modellerna som har tunt tyg - i trikå funkar utmärkt, även för cykel (platta sömmar) och skidor (transporterar fukt så man inte blir kall).
Quote from Elias Engqvist on 17 April 2012, 14:03cykel???
cykel???
Quote from Funbeat user on 17 April 2012, 15:38Lidl
Lidl
Quote from Christer Berg on 17 April 2012, 15:42Håller med Jonas om Pierre Robert. Trevliga och inte allt för dyra.
Håller med Jonas om Pierre Robert. Trevliga och inte allt för dyra.
Quote from Funbeat user on 17 April 2012, 15:54Springhills för 10:-/st är alldeles utmärkta att ha under vanliga kläder. Dock så har jag cykelbyxor närmast Gullegumpen när jag tränar.
Springhills för 10:-/st är alldeles utmärkta att ha under vanliga kläder. Dock så har jag cykelbyxor närmast Gullegumpen när jag tränar.
Quote from Funbeat user on 18 April 2012, 08:10En till på Pierre Roberts sportkallingar!
En till på Pierre Roberts sportkallingar!