Quote from Funbeat user on 31 March 2011, 16:52Min t.ex.
Min t.ex.
Quote from Funbeat user on 31 March 2011, 18:50Jag lyckades få in 4-5 löppass i veckan under rätt lång tid - sen sade kroppen ifrån.
Kronisk inflammation i hälsenan.Så tyvärr: min kropp klarade inte av så mycket löpning.
Jag har fått lov att dra ner både på antalet pass och på längden på passen - an
Jag lyckades få in 4-5 löppass i veckan under rätt lång tid - sen sade kroppen ifrån.
Kronisk inflammation i hälsenan.
Så tyvärr: min kropp klarade inte av så mycket löpning.
Jag har fått lov att dra ner både på antalet pass och på längden på passen - an
Quote from Funbeat user on 31 March 2011, 20:04Jag springer varje dag och har gjort det nu i två år och tre månader.
Ibland blir det bara en kilometer men mitt snitt i år ligger över sju kilometer per dag. Kör snabbare på lopp å så men annars blir det en finfin lunk i parken. Vem kan bli skadad av det
Jag springer varje dag och har gjort det nu i två år och tre månader.
Ibland blir det bara en kilometer men mitt snitt i år ligger över sju kilometer per dag. Kör snabbare på lopp å så men annars blir det en finfin lunk i parken. Vem kan bli skadad av det
Quote from Funbeat user on 31 March 2011, 20:13Av att springa i snitt 7 km/dag? Det tror jag en hel del skulle kunna bli.
Av att springa i snitt 7 km/dag? Det tror jag en hel del skulle kunna bli.
Quote from Funbeat user on 31 March 2011, 21:31Problemet är ju att folk har för bråttom. Man måste låta det ta den tid det tar. För vissa tar det längre tid än för andra.
Men jag tror absolut att i princip alla skulle klara det.Det många glömmer är att man bör göra annat än att springa också. Lite
Problemet är ju att folk har för bråttom. Man måste låta det ta den tid det tar. För vissa tar det längre tid än för andra.
Men jag tror absolut att i princip alla skulle klara det.
Det många glömmer är att man bör göra annat än att springa också. Lite
Quote from Funbeat user on 31 March 2011, 21:37Visst Hurtbullan....de e väl inget man kryper direkt ur slafen å börjar med....som allt annat så är det väl att börja med några stapplande rader för att sedan om något månad kunna deklamera hela telefonkatalogen.
Lååååångsamt heter väl receptet....enträge
Visst Hurtbullan....de e väl inget man kryper direkt ur slafen å börjar med....som allt annat så är det väl att börja med några stapplande rader för att sedan om något månad kunna deklamera hela telefonkatalogen.
Lååååångsamt heter väl receptet....enträge
Quote from Funbeat user on 31 March 2011, 21:42När jag hävdar att inte alla kan så tänker jag på att vi alla är väligt olika i kroppen. Vi har alla (eller de flesta i alla fall) våra svagheter. Jag tror att en del svagheter gör att det kanske är lämpligare att välja någon annan sport att ägna sig åt ä
När jag hävdar att inte alla kan så tänker jag på att vi alla är väligt olika i kroppen. Vi har alla (eller de flesta i alla fall) våra svagheter. Jag tror att en del svagheter gör att det kanske är lämpligare att välja någon annan sport att ägna sig åt ä
Quote from Funbeat user on 31 March 2011, 21:43Känns mer motiverat att cykla. Det går så mycket fortare.
Känns mer motiverat att cykla. Det går så mycket fortare.
Quote from Funbeat user on 31 March 2011, 21:48Jag tycker frågeställningen fortfarande är lite konstig. I mina öron låter det som att du frågar om man går sönder om man ökar träningen så sakta och lite så att man inte går sönder. Och det gör man ju naturligtvis inte.
Men om alla ökar så lite och sakt
Jag tycker frågeställningen fortfarande är lite konstig. I mina öron låter det som att du frågar om man går sönder om man ökar träningen så sakta och lite så att man inte går sönder. Och det gör man ju naturligtvis inte.
Men om alla ökar så lite och sakt
Quote from Funbeat user on 1 April 2011, 06:35Jag tror inte att speciellt många på Funbeat har provat att öka långsamt och förståndigt under flera års tid, så det blir svårt att svara utifrån den erfarenheten. De flesta ökar upp mängden relativt fort (inom några månader) och för en del funkar det, fö
Jag tror inte att speciellt många på Funbeat har provat att öka långsamt och förståndigt under flera års tid, så det blir svårt att svara utifrån den erfarenheten. De flesta ökar upp mängden relativt fort (inom några månader) och för en del funkar det, fö