Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Förfarande:
1. Går till http://www.funbeat.se/importexport/garmin.aspx
2. Väljer träningspass att läsa in
3. Klickar på Nästa>>
4. Får upp http://www.funbeat.se/_error/defaultaspxerror.html?aspxerrorpath=/importexport/handlefile.aspx

Sitter på OSX Lion,

Jag hade samma felmeddelande igårkväll. Använder en Garmin Edge 705 och Firefox. Har inte testat idag.

Funkar fint från min FR305 i IE9 och via fliken "Hem" > "Importera". Omstart dator kanske ...annars får väl Olle kolla på det. 🙂

Kan ju va så att det funkar idag. 🙂
Igår var det både omstart av dator och enhet, men inget av det funkade.

Får testa när jag kommer hem igen. Jag var på väg att skriva igår att jag hade startat om både dator och enhet men valde att inte ta med sådan självklarhet. Bootade tom om vår router eftersom den ibland knasar sig.

Funkade för mig. Win 7/Chrome 16.

Hoppas det går bra idag! Har man jobbat med IT support några år så är omstart INTE en självklarhet 🙂 Lycka till!

Har oxå haft problem tidigare med en F305 och just uppladdning till FunBeat och Shapelink.
Sparar ALLTID mer en *.tcx-fil från Garmin Connect och omporterar den istället.
Har ALDRIG felat! (V)
Lycka till

Funkar fortfarande inte... 🙁 Ska kolla om Garmin behövs uppdateras eller något.

Edit: den är i den senaste mjukvaran och behövdes inte uppdateras.

Det var besynnerligt för det fungerade för mig (IE9) alldeles nyss.

Antar att du tömt chachen, dragit ur och satt i USB-sladden (alt. bytt USB-port) etc?