Quote from Funbeat user on 3 January 2012, 18:58Ska testa det igen. Fastnar varje gång på sidan
"Välj vilka träningsposter som du vill läsa in", när man trycker "nästa".Så allting läses in, men det går inte att bearbeta och man får inte upp träningen heller.
Edit: USB ports byte funkar inte. Uppd
Ska testa det igen. Fastnar varje gång på sidan
"Välj vilka träningsposter som du vill läsa in", när man trycker "nästa".
Så allting läses in, men det går inte att bearbeta och man får inte upp träningen heller.
Edit: USB ports byte funkar inte. Uppd
Quote from Funbeat user on 3 January 2012, 19:04Syns det inget i kalenden heller?
Syns det inget i kalenden heller?
Quote from Funbeat user on 3 January 2012, 19:16Inget nytt syns i kalendern och där är inget om att jag har ett "obehandlat" tränings pass, så som det kan stå när man importerar flera. Testar ny omstart.
Edit: Funkade inte heller.
Inget nytt syns i kalendern och där är inget om att jag har ett "obehandlat" tränings pass, så som det kan stå när man importerar flera. Testar ny omstart.
Edit: Funkade inte heller.
Quote from Funbeat user on 3 January 2012, 19:22Har du testat en annan webbläsare?
Har du testat en annan webbläsare?
Quote from Marléne Lönnqvist on 3 January 2012, 20:31Det är inte inläsningen från klockan som strular utan i nästa steg så det är ju lite onödigt att testa egentligen men jag provade i båda USB-uttagen och med 2 olika sladdar.
Cachen är oxå tömd, i båda webbläsarna. Jag har provat att logga ut/in oxå,
Pro
Det är inte inläsningen från klockan som strular utan i nästa steg så det är ju lite onödigt att testa egentligen men jag provade i båda USB-uttagen och med 2 olika sladdar.
Cachen är oxå tömd, i båda webbläsarna. Jag har provat att logga ut/in oxå,
Pro
Quote from Funbeat user on 3 January 2012, 20:45Ok, då har vi testat i;
Sarafi 5.1.2 (7534.52.7) och Chrome 16.0.912.63 med Mac
Firefox 8.0, Chrome 16.0.912.63 och Safari 5.1 med PC.Tyvärr utan resultat 🙁
Ok, då har vi testat i;
Sarafi 5.1.2 (7534.52.7) och Chrome 16.0.912.63 med Mac
Firefox 8.0, Chrome 16.0.912.63 och Safari 5.1 med PC.
Tyvärr utan resultat 🙁
Quote from Marléne Lönnqvist on 4 January 2012, 21:59Testat på:
Macen med Chrome igen, samma resulat.
Macen med Safari igen,
PC:n Win7 och Chrome 16.0.912.63 m med samma resultat.
PC:n med Win 7 och IE 9 (efter att ha tagit hem ny plugin) med samma resultat.
PC:n med Firefox 8.0.1 med samma resultat.Kan
Testat på:
Macen med Chrome igen, samma resulat.
Macen med Safari igen,
PC:n Win7 och Chrome 16.0.912.63 m med samma resultat.
PC:n med Win 7 och IE 9 (efter att ha tagit hem ny plugin) med samma resultat.
PC:n med Firefox 8.0.1 med samma resultat.
Kan
Quote from Funbeat user on 4 January 2012, 22:17Testa att tömma din Garmin på pass?
Edit hävdar att en tom Garmin inte är till stor nytta. Radera all data förutom den senaste månaden istället.
Testa att tömma din Garmin på pass?
Edit hävdar att en tom Garmin inte är till stor nytta. Radera all data förutom den senaste månaden istället.
Quote from Marléne Lönnqvist on 4 January 2012, 22:41Håller på just nu att tanka över allt till Garmin Connect så jag har det där. Sen kan jag tömma Garminen på alla pass så får vi se om det hjälper. Kan ju alltid återbörda pass från GC om det skulle behövas av någon anledning.
Håller på just nu att tanka över allt till Garmin Connect så jag har det där. Sen kan jag tömma Garminen på alla pass så får vi se om det hjälper. Kan ju alltid återbörda pass från GC om det skulle behövas av någon anledning.
Quote from Funbeat user on 4 January 2012, 22:48Det konstiga är ju att vi har samma sak och problemet uppstod i stort sett samtidigt (några timmars mellanrum). Har ca 400 datafiler sedan 2008. Jag har lyckats läsa in 1 av 3 datafiler från i år med samma webbläsare, dator och USB enhet, så jag tror inte
Det konstiga är ju att vi har samma sak och problemet uppstod i stort sett samtidigt (några timmars mellanrum). Har ca 400 datafiler sedan 2008. Jag har lyckats läsa in 1 av 3 datafiler från i år med samma webbläsare, dator och USB enhet, så jag tror inte