Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Ska testa det igen. Fastnar varje gång på sidan
"Välj vilka träningsposter som du vill läsa in", när man trycker "nästa".

Så allting läses in, men det går inte att bearbeta och man får inte upp träningen heller.

Edit: USB ports byte funkar inte. Uppd

Syns det inget i kalenden heller?

Inget nytt syns i kalendern och där är inget om att jag har ett "obehandlat" tränings pass, så som det kan stå när man importerar flera. Testar ny omstart.

Edit: Funkade inte heller.

Har du testat en annan webbläsare?

Det är inte inläsningen från klockan som strular utan i nästa steg så det är ju lite onödigt att testa egentligen men jag provade i båda USB-uttagen och med 2 olika sladdar.

Cachen är oxå tömd, i båda webbläsarna. Jag har provat att logga ut/in oxå,

Pro

Ok, då har vi testat i;

Sarafi 5.1.2 (7534.52.7) och Chrome 16.0.912.63 med Mac
Firefox 8.0, Chrome 16.0.912.63 och Safari 5.1 med PC.

Tyvärr utan resultat 🙁

Testat på:
Macen med Chrome igen, samma resulat.
Macen med Safari igen,
PC:n Win7 och Chrome 16.0.912.63 m med samma resultat.
PC:n med Win 7 och IE 9 (efter att ha tagit hem ny plugin) med samma resultat.
PC:n med Firefox 8.0.1 med samma resultat.

Kan

Testa att tömma din Garmin på pass?

Edit hävdar att en tom Garmin inte är till stor nytta. Radera all data förutom den senaste månaden istället.

Håller på just nu att tanka över allt till Garmin Connect så jag har det där. Sen kan jag tömma Garminen på alla pass så får vi se om det hjälper. Kan ju alltid återbörda pass från GC om det skulle behövas av någon anledning.

Det konstiga är ju att vi har samma sak och problemet uppstod i stort sett samtidigt (några timmars mellanrum). Har ca 400 datafiler sedan 2008. Jag har lyckats läsa in 1 av 3 datafiler från i år med samma webbläsare, dator och USB enhet, så jag tror inte