Quote from Guest on 3 January 2012, 09:04Förfarande:
1. Går till http://www.funbeat.se/importexport/garmin.aspx
2. Väljer träningspass att läsa in
3. Klickar på Nästa>>
4. Får upp http://www.funbeat.se/_error/defaultaspxerror.html?aspxerrorpath=/importexport/handlefile.aspxSitter på OSX Lion,
Förfarande:
1. Går till http://www.funbeat.se/importexport/garmin.aspx
2. Väljer träningspass att läsa in
3. Klickar på Nästa>>
4. Får upp http://www.funbeat.se/_error/defaultaspxerror.html?aspxerrorpath=/importexport/handlefile.aspx
Sitter på OSX Lion,
Quote from Funbeat user on 3 January 2012, 09:14Jag hade samma felmeddelande igårkväll. Använder en Garmin Edge 705 och Firefox. Har inte testat idag.
Jag hade samma felmeddelande igårkväll. Använder en Garmin Edge 705 och Firefox. Har inte testat idag.
Quote from Funbeat user on 3 January 2012, 09:25Funkar fint från min FR305 i IE9 och via fliken "Hem" > "Importera". Omstart dator kanske ...annars får väl Olle kolla på det. 🙂
Funkar fint från min FR305 i IE9 och via fliken "Hem" > "Importera". Omstart dator kanske ...annars får väl Olle kolla på det. 🙂
Quote from Funbeat user on 3 January 2012, 10:05Kan ju va så att det funkar idag. 🙂
Igår var det både omstart av dator och enhet, men inget av det funkade.
Kan ju va så att det funkar idag. 🙂
Igår var det både omstart av dator och enhet, men inget av det funkade.
Quote from Marléne Lönnqvist on 3 January 2012, 13:58Får testa när jag kommer hem igen. Jag var på väg att skriva igår att jag hade startat om både dator och enhet men valde att inte ta med sådan självklarhet. Bootade tom om vår router eftersom den ibland knasar sig.
Får testa när jag kommer hem igen. Jag var på väg att skriva igår att jag hade startat om både dator och enhet men valde att inte ta med sådan självklarhet. Bootade tom om vår router eftersom den ibland knasar sig.
Quote from Funbeat user on 3 January 2012, 14:01Funkade för mig. Win 7/Chrome 16.
Funkade för mig. Win 7/Chrome 16.
Quote from Funbeat user on 3 January 2012, 16:47Hoppas det går bra idag! Har man jobbat med IT support några år så är omstart INTE en självklarhet 🙂 Lycka till!
Hoppas det går bra idag! Har man jobbat med IT support några år så är omstart INTE en självklarhet 🙂 Lycka till!
Quote from Funbeat user on 3 January 2012, 17:55Har oxå haft problem tidigare med en F305 och just uppladdning till FunBeat och Shapelink.
Sparar ALLTID mer en *.tcx-fil från Garmin Connect och omporterar den istället.
Har ALDRIG felat! (V)
Lycka till
Har oxå haft problem tidigare med en F305 och just uppladdning till FunBeat och Shapelink.
Sparar ALLTID mer en *.tcx-fil från Garmin Connect och omporterar den istället.
Har ALDRIG felat! (V)
Lycka till
Quote from Funbeat user on 3 January 2012, 18:34Funkar fortfarande inte... 🙁 Ska kolla om Garmin behövs uppdateras eller något.
Edit: den är i den senaste mjukvaran och behövdes inte uppdateras.
Funkar fortfarande inte... 🙁 Ska kolla om Garmin behövs uppdateras eller något.
Edit: den är i den senaste mjukvaran och behövdes inte uppdateras.
Quote from Funbeat user on 3 January 2012, 18:49Det var besynnerligt för det fungerade för mig (IE9) alldeles nyss.
Antar att du tömt chachen, dragit ur och satt i USB-sladden (alt. bytt USB-port) etc?
Det var besynnerligt för det fungerade för mig (IE9) alldeles nyss.
Antar att du tömt chachen, dragit ur och satt i USB-sladden (alt. bytt USB-port) etc?