Quote from Funbeat user on 27 September 2007, 13:47ja för fanken
Jag är bestämd av mig min inte imbecill, jag blir nöjd bara å va där och njuta av stämmningen och va med på starten.
Då har jag avdramatiserat det till nästa gång om det blir någon.
ja för fanken
Jag är bestämd av mig min inte imbecill, jag blir nöjd bara å va där och njuta av stämmningen och va med på starten.
Då har jag avdramatiserat det till nästa gång om det blir någon.
Quote from Funbeat user on 27 September 2007, 13:49tack då är jag nöjd 😀
ibland är idrottare ganska svårstoppade. iallafall de jag jobbar med.
tack då är jag nöjd 😀
ibland är idrottare ganska svårstoppade. iallafall de jag jobbar med.
Quote from Funbeat user on 27 September 2007, 16:30...och glöm inte paraplyet -det ryktas om ihärdigt regn på lördag!
...och glöm inte paraplyet -det ryktas om ihärdigt regn på lördag!
Quote from Urban Nilsson on 27 September 2007, 16:38Näe, om det blåser räknas det som hjälpmedel (segel). Då blir han ju diskad.
Näe, om det blåser räknas det som hjälpmedel (segel). Då blir han ju diskad.
Quote from Bjarne Lewin on 27 September 2007, 16:43@mattias om du verkligen klarar av att bryta vid smärta! har du utfört en seger för din kropp och själ som är större än att utföra en klassiker!
Lycka till!
@mattias om du verkligen klarar av att bryta vid smärta! har du utfört en seger för din kropp och själ som är större än att utföra en klassiker!
Lycka till!
Quote from Funbeat user on 27 September 2007, 16:51Du har rätt, det var tanklöst. Jag ber om ursäkt. En sylvester med ett rejält brätte funkar förstås också!
Du har rätt, det var tanklöst. Jag ber om ursäkt. En sylvester med ett rejält brätte funkar förstås också!
Quote from ellen olsson on 27 September 2007, 20:42> En sylvester med ett rejält brätte funkar förstås också!
Sylvester? Vad är det? Menar du möjligen "sydväst"?
> En sylvester med ett rejält brätte funkar förstås också!
Sylvester? Vad är det? Menar du möjligen "sydväst"?
Quote from Funbeat user on 27 September 2007, 21:02Min hamster heter sylvester, han är inte användbar i regn!
Min hamster heter sylvester, han är inte användbar i regn!
Quote from Funbeat user on 27 September 2007, 21:37Ja, en sydväst går också bra! Kanske kan bli jobbigt att ha Marias hamster på huvudet i 3 mil...
Ja, en sydväst går också bra! Kanske kan bli jobbigt att ha Marias hamster på huvudet i 3 mil...
Quote from Funbeat user on 27 September 2007, 21:39tror att han rymmer innan 300m faktiskt
tror att han rymmer innan 300m faktiskt