Quote from Funbeat user on 28 January 2008, 11:02Touringcykel?
Som en racer fast lite kralligare och gjord för att man lätt ska kunna hänga på packning.
Touringcykel?
Som en racer fast lite kralligare och gjord för att man lätt ska kunna hänga på packning.
Quote from Ingemar Lindgren on 28 January 2008, 11:51For att spinna pa Raymonds CX-spar, Lindbergs cykel saljer just forra arets Focus Mares Cross Cykelcross 2007 for under 10 000, torde vara en helt OK cykel.
http://www.lindbergscykel.se//product_info.php?cPath=9_62&products_id=1345
Men det ar ju en hel
For att spinna pa Raymonds CX-spar, Lindbergs cykel saljer just forra arets Focus Mares Cross Cykelcross 2007 for under 10 000, torde vara en helt OK cykel.
http://www.lindbergscykel.se//product_info.php?cPath=9_62&products_id=1345
Men det ar ju en hel
Quote from Torbjörn Ohlsson on 28 January 2008, 12:36Jag pendlar under våren med racer... mellan Svedala - Klågerup, ca. 1,5 mil. Ofta tar jag en extrasväng när jag kör hem...
Vaknar jag sent (händer ju ibland) förpestar jag naturen med koldioxid och annat mög!
Jag pendlar under våren med racer... mellan Svedala - Klågerup, ca. 1,5 mil. Ofta tar jag en extrasväng när jag kör hem...
Vaknar jag sent (händer ju ibland) förpestar jag naturen med koldioxid och annat mög!
Quote from Jonas Täng on 28 January 2008, 12:57Jag är också racerpendlare. Vill jag ha träning på racern är det bra att kunna utnyttja jobbpendlingen. Men man får tvätta den ofta. Och jag har ett kontorsrum stort nog för att ställa in cykeln där om dagarna.
Jag är också racerpendlare. Vill jag ha träning på racern är det bra att kunna utnyttja jobbpendlingen. Men man får tvätta den ofta. Och jag har ett kontorsrum stort nog för att ställa in cykeln där om dagarna.
Quote from Christian Wahlberg on 28 January 2008, 13:05Jag försöker få tummarna loss och börja racerpendla (2,8 mil enkel väg). Misstänker att cheferna kommer att gå igång när jag ställer in cykeln i landskapet.
Jag försöker få tummarna loss och börja racerpendla (2,8 mil enkel väg). Misstänker att cheferna kommer att gå igång när jag ställer in cykeln i landskapet.
Quote from Camilla Höög on 28 January 2008, 15:21De som klagar på sånt är bara avundsjuka! 🙂
De som klagar på sånt är bara avundsjuka! 🙂
Quote from Funbeat user on 28 January 2008, 16:50Ang cykelparkering: Månne kan du ställa cykeln i ett garage som många arbetsplatser förser sina bilburna anställda med (om de kommer tidigt). Man kan ha ett lås hängande där för jämnan och man slipper regn på den. Av egen erfarenhet vet jag att det är bra
Ang cykelparkering: Månne kan du ställa cykeln i ett garage som många arbetsplatser förser sina bilburna anställda med (om de kommer tidigt). Man kan ha ett lås hängande där för jämnan och man slipper regn på den. Av egen erfarenhet vet jag att det är bra
Quote from Camilla Höög on 28 January 2008, 20:21Jag kör med en låswire genom båda hjulen och sedan ett stort bygellås som låser fast ramen och låswiren i en stolpe.
Jag kör med en låswire genom båda hjulen och sedan ett stort bygellås som låser fast ramen och låswiren i en stolpe.
Quote from Christian Wahlberg on 28 January 2008, 22:01I vårt parkeringshus finns det ett område för cyklar men det finns absolut INGENTING att låsa fast cykeln i. Inte ett smack. Vilket är fantastiskt för resten av parkeringshuset är fullt med rör och grejjer som är i vägen om man kommer med vanlig bil. Det
I vårt parkeringshus finns det ett område för cyklar men det finns absolut INGENTING att låsa fast cykeln i. Inte ett smack. Vilket är fantastiskt för resten av parkeringshuset är fullt med rör och grejjer som är i vägen om man kommer med vanlig bil. Det
Quote from Funbeat user on 29 January 2008, 09:18>I vårt parkeringshus finns det ett område för cyklar men det finns absolut INGENTING att låsa fast cykeln i.
Efter lite förfrågningar fick vi fastighetsägaren på jobbet att sätta dit ett gäng öglor att låsa fast cyklarna i, i vårt "cykelområde" nere i
>I vårt parkeringshus finns det ett område för cyklar men det finns absolut INGENTING att låsa fast cykeln i.
Efter lite förfrågningar fick vi fastighetsägaren på jobbet att sätta dit ett gäng öglor att låsa fast cyklarna i, i vårt "cykelområde" nere i