Quote from Funbeat user on 30 June 2009, 13:15I kanalhuset Hallsta Triathlon använder tidchip i alla klasser dvs även tävlande i motionsklassen kan se sinna strecktider och växlingstider påsamma sätt som eliten.
I kanalhuset Hallsta Triathlon använder tidchip i alla klasser dvs även tävlande i motionsklassen kan se sinna strecktider och växlingstider påsamma sätt som eliten.
Quote from Funbeat user on 30 June 2009, 13:22Huvudsaken är att det går fort. Är det risk/chans att det blir utan våtdräkt?
Huvudsaken är att det går fort. Är det risk/chans att det blir utan våtdräkt?
Quote from Funbeat user on 30 June 2009, 21:33Det är nog stor chans att det blir för varm för att man skall få använda våtdräkt i tävlingsklasserna. Sjön är väldigt grund och värms upp väldigt fort . Jag har för mig att vi låg runt 20 grader i fjol redan den 1 juni.
Det är nog stor chans att det blir för varm för att man skall få använda våtdräkt i tävlingsklasserna. Sjön är väldigt grund och värms upp väldigt fort . Jag har för mig att vi låg runt 20 grader i fjol redan den 1 juni.
Quote from Funbeat user on 1 July 2009, 08:35Hej
Jag har tittade på bilder från forre året och där simmade "motionar" tror jag i simbassang? men det är i sjö?
Och jag äntal att igen byta om fullt....så dom cycle i sim kläder ? (undra om vi motionär...hur "serios" kläder utrustning vi behöver 🙂
Hej
Jag har tittade på bilder från forre året och där simmade "motionar" tror jag i simbassang? men det är i sjö?
Och jag äntal att igen byta om fullt....så dom cycle i sim kläder ? (undra om vi motionär...hur "serios" kläder utrustning vi behöver 🙂
Quote from Funbeat user on 1 July 2009, 09:00I PM:et på tävlingens hemsida står det att man ska simma runt poweradebojar vilket jag tolkar som att motion går i sjö.
Förr om åren har de simmat i bassängen vid campingen intill.
I PM:et på tävlingens hemsida står det att man ska simma runt poweradebojar vilket jag tolkar som att motion går i sjö.
Förr om åren har de simmat i bassängen vid campingen intill.
Quote from Funbeat user on 1 July 2009, 22:57Hur ar det med simdrakter. FINA har ju uppdaterat sin lista vilket gor att Blueseventy point zero + inte ar tillaten i simtavlingar. Hur ar det pa triathlontavlingar? I borjan av sasongen hade inte ITU tagit stallning till de nya FINA-riktlinjerna vilket
Hur ar det med simdrakter. FINA har ju uppdaterat sin lista vilket gor att Blueseventy point zero + inte ar tillaten i simtavlingar. Hur ar det pa triathlontavlingar? I borjan av sasongen hade inte ITU tagit stallning till de nya FINA-riktlinjerna vilket
Quote from ellen olsson on 2 July 2009, 23:42Pallar simdräkterna en triathlonväxling? Det handlar ju inte om att ta av dräkten i lugn och ro precis och vi vet ju hur det kan gå även för de som har gott om tid att ta på sig sin...
Pallar simdräkterna en triathlonväxling? Det handlar ju inte om att ta av dräkten i lugn och ro precis och vi vet ju hur det kan gå även för de som har gott om tid att ta på sig sin...
Quote from Funbeat user on 3 July 2009, 10:06Om man ska ha snabbsimdräkt vid våtdräktsförbud så säger reglerna att man i så fall måste ha dräkten på sig under HELA tävlingen.
Om man ska ha snabbsimdräkt vid våtdräktsförbud så säger reglerna att man i så fall måste ha dräkten på sig under HELA tävlingen.
Quote from Funbeat user on 3 July 2009, 10:20n brett: det är bäst att simma i de kläder man tänker cykla och springa i. Det går ju utmärkt att simma i sportbH och tights. (Att få på sig en sportbH när man simmat tar ungefär lika lång tid som hela simningen (t-).) Har du ett tight linne har du det un
n brett: det är bäst att simma i de kläder man tänker cykla och springa i. Det går ju utmärkt att simma i sportbH och tights. (Att få på sig en sportbH när man simmat tar ungefär lika lång tid som hela simningen (t-).) Har du ett tight linne har du det un
Quote from Funbeat user on 3 July 2009, 18:28Pa hela tavlingen!? Det verkar konstigt... hittar inte det i reglementet. Pa Hawaii ar det mangder med manniskor som kor i drakt som ar okej vid vatdraktsforbud o de har dem inte pa sig hela tavlingen.
Pa hela tavlingen!? Det verkar konstigt... hittar inte det i reglementet. Pa Hawaii ar det mangder med manniskor som kor i drakt som ar okej vid vatdraktsforbud o de har dem inte pa sig hela tavlingen.