Quote from Guest on 23 February 2010, 14:02Igår hade jag en gräslig dag att ta mig till och från jobb.
Det tog en timme extra att komma fram med buss och tunnelbana.Så imorse beslutade jag mig för att Sk*t i det kommunala och dra på träningskläder istället 🙂 hur underbart som helst att ta sig
Igår hade jag en gräslig dag att ta mig till och från jobb.
Det tog en timme extra att komma fram med buss och tunnelbana.
Så imorse beslutade jag mig för att Sk*t i det kommunala och dra på träningskläder istället 🙂 hur underbart som helst att ta sig
Quote from Funbeat user on 23 February 2010, 14:12(t+)
(t+)
Quote from Funbeat user on 23 February 2010, 14:17Jag har 3,5 mil till jobbet så det blir lite långt o kuta fram o tillbaka.. .Annars är det ett utmärkt sätt att kombinera träning och transport till jobbet på...
Jag har 3,5 mil till jobbet så det blir lite långt o kuta fram o tillbaka.. .Annars är det ett utmärkt sätt att kombinera träning och transport till jobbet på...
Quote from Funbeat user on 23 February 2010, 14:19Jag har inga problem med stockholmstrafiken, men jag gillar att cykla till och från jobbet.
Jag har inga problem med stockholmstrafiken, men jag gillar att cykla till och från jobbet.
Quote from Funbeat user on 23 February 2010, 14:38För mig är det en förutsättning att pinna på fram och tillbaka till jobbet för att hinna träna. Men visst är det skönt att springa förbi bilköerna på Bergshamraleden och vinka 😀
För mig är det en förutsättning att pinna på fram och tillbaka till jobbet för att hinna träna. Men visst är det skönt att springa förbi bilköerna på Bergshamraleden och vinka 😀
Quote from Funbeat user on 23 February 2010, 14:49Bra initiativ, förhoppningsvis kanske även några pendlarbilister, dvs ensamma män i stora bilar 😉 följer ditt exempel. Själv cyklar jag året runt till jobbet, sträckan varierar mellan 10 och 25km. Kommer framöver att variera med löpning. Har också notera
Bra initiativ, förhoppningsvis kanske även några pendlarbilister, dvs ensamma män i stora bilar 😉 följer ditt exempel. Själv cyklar jag året runt till jobbet, sträckan varierar mellan 10 och 25km. Kommer framöver att variera med löpning. Har också notera
Quote from Funbeat user on 23 February 2010, 15:30Jag tycker främst att det är komiskt när stockholmare säger att det är "snö", "kaos", "trafikkaos pga snö och/eller is", "snö-kaos", "kallt" och what have you.
Jag tycker främst att det är komiskt när stockholmare säger att det är "snö", "kaos", "trafikkaos pga snö och/eller is", "snö-kaos", "kallt" och what have you.
Quote from Funbeat user on 23 February 2010, 15:38Anders, glöm inte att Stockholm gärna jämför sig med andra huvudstäder, typ London och Paris. Och en snöflinga i skyn lamslår hela trafiksystemet i London. 🙂
Anders, glöm inte att Stockholm gärna jämför sig med andra huvudstäder, typ London och Paris. Och en snöflinga i skyn lamslår hela trafiksystemet i London. 🙂
Quote from Funbeat user on 23 February 2010, 15:45Typiskt. jag som jobbar hemifrån..
Typiskt. jag som jobbar hemifrån..
Quote from Bjarne Lewin on 23 February 2010, 15:55Jag springer till jobbet så ofta jag kan. Tyvärr så jobbar jag ibland på andra platser och då blir det för komplicerat.
Så jag njuter av de löpturerna. Sträckan är oplogad till en stor del och består av packad vit snö. Det är ljust stilla och fridfullt.
Jag springer till jobbet så ofta jag kan. Tyvärr så jobbar jag ibland på andra platser och då blir det för komplicerat.
Så jag njuter av de löpturerna. Sträckan är oplogad till en stor del och består av packad vit snö. Det är ljust stilla och fridfullt.