Quote from Funbeat user on 23 February 2010, 17:17Jag power walkade till jobbet när jag såg att det stod still på vägen där bussen skulle gå (om den kom). Sen sprang jag hem, men det hade jag gjort även om SL hade kommit ihåg att det kulle bli vinter.
Jag power walkade till jobbet när jag såg att det stod still på vägen där bussen skulle gå (om den kom). Sen sprang jag hem, men det hade jag gjort även om SL hade kommit ihåg att det kulle bli vinter.
Quote from Lotta W on 23 February 2010, 17:30Anders, Aftonbladet ger nog ingen rättvis bild av vad Stockholmaren i allmänhet tänker...
Själv gav jag upp bussen när jag upptäckte att det gick snabbare at promenera genaste vägen istället för att promenera till hållplatsen och stå där och vänta på en
Anders, Aftonbladet ger nog ingen rättvis bild av vad Stockholmaren i allmänhet tänker...
Själv gav jag upp bussen när jag upptäckte att det gick snabbare at promenera genaste vägen istället för att promenera till hållplatsen och stå där och vänta på en
Quote from Susan Hartley on 23 February 2010, 17:31Jag gav tusan i kollektivtrafiken (Östgötatrafiken i Linköping) när jag insåg att det oavsett väder gick betydligt fortare att springa till jobbet än att ta bussen. Nu jobbar jag inte längre i Linköping och transportlöper därför inte mer. Men det var fakt
Jag gav tusan i kollektivtrafiken (Östgötatrafiken i Linköping) när jag insåg att det oavsett väder gick betydligt fortare att springa till jobbet än att ta bussen. Nu jobbar jag inte längre i Linköping och transportlöper därför inte mer. Men det var fakt
Quote from Funbeat user on 23 February 2010, 17:53@anders b: jag kan inte annat än hålla med om att det är komiskt... men det är också en verklighet då det är otroligt mycket folk som ska ta sig kors och tvärs och helst på samma gång. Har själv svårt att förstå att det ska komma som en överraskning att d
@anders b: jag kan inte annat än hålla med om att det är komiskt... men det är också en verklighet då det är otroligt mycket folk som ska ta sig kors och tvärs och helst på samma gång. Har själv svårt att förstå att det ska komma som en överraskning att d
Quote from Funbeat user on 23 February 2010, 19:04Tja 11,5 mil till jobbet gör ju saken lite svår...men eftersom jag är en FunBeat Streak Runner så har ändå väntan på bussarna givit mig en otroligt massa extra kilometrar. Det gäller bara att inte kuta för långt från hållplatsen innan man vänder för då ka
Tja 11,5 mil till jobbet gör ju saken lite svår...men eftersom jag är en FunBeat Streak Runner så har ändå väntan på bussarna givit mig en otroligt massa extra kilometrar. Det gäller bara att inte kuta för långt från hållplatsen innan man vänder för då ka
Quote from Funbeat user on 23 February 2010, 20:26Inte så konstigt att det blir problem i trafiken med sådant extremt väder. Det är otroligt att samhället trots allt fungerar i detta väder. Själv tycker jag det har varit / är en vidrig vinter med oändligt lidande dag ut och dag in men man får skylla sig
Inte så konstigt att det blir problem i trafiken med sådant extremt väder. Det är otroligt att samhället trots allt fungerar i detta väder. Själv tycker jag det har varit / är en vidrig vinter med oändligt lidande dag ut och dag in men man får skylla sig
Quote from Funbeat user on 23 February 2010, 21:06Johanna; nu ska jag inte skapa en intern stadstrafik-linköping-tråd, men här är en till som är ganska less! Pendelbussarna går klockrent, men sen kommer man till Lkpg! "Bussen går (enligt tavlan) om 3 min; det är ok att vänta. Hoppsan; där blippade det om
Johanna; nu ska jag inte skapa en intern stadstrafik-linköping-tråd, men här är en till som är ganska less! Pendelbussarna går klockrent, men sen kommer man till Lkpg! "Bussen går (enligt tavlan) om 3 min; det är ok att vänta. Hoppsan; där blippade det om
Quote from Funbeat user on 23 February 2010, 22:25Jag springer ibland hem från jobbet på Lidingö. Det brukar inträffa på torsdagar vanligtvis, men eftersom jag ändå inte kunde åka hela vägen med T-banan så fick det bli idag istället. Får se hur det blir på torsdag. Springer gärna något annat då men går i
Jag springer ibland hem från jobbet på Lidingö. Det brukar inträffa på torsdagar vanligtvis, men eftersom jag ändå inte kunde åka hela vägen med T-banan så fick det bli idag istället. Får se hur det blir på torsdag. Springer gärna något annat då men går i