Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Men Håkan inte åka hem på lördagen då missar du ju halva partyt!

Så här ska det se ut:
Tåg på fredagen till solkskensstaden och tåg hem på söndagen, övernattning på Scandic, toppat med lite löpning och en nypa party.

Kan en helg i februari bli bättre?

Jag tar bilen från Götet oavsett,Jag litar inte riktigt på SJ.Åker nog upp på fre och hem på sön.

Ultradebut för mig också. Om jag nu kommer så långt... Hahaha! Sprang marathon 07, 08 o 09 men har sedan dess trappat ner. Jäklar, jag kommer nog att vara den minst tränade! Bär ni mig till banketten???

Får tyvärr kasta in handduken!
Karlstad 6 h inomhus är ett av mina favvolopp!

Kommer inte tillrätta med min plantar fashiitis, efter 3 shockwavebehandlingar och lång tråkig vila tycks det inte bli bättre!
Bokar in ett nytt besök för att få bättre fotbädd

@Annica, enligt sista PM:et så lovar dom fixa transport till banketten 🙂

Annica: Vi har bilen med oss. Vi kan också köra dig!! Vi ses om en vecka allihopa!! (H:)

Är det några som ska bo på Scandic (där middagen är efter loppet)?

Vi är några som kommer med tåg på fredagen och åker hem på söndagen.

Coyntha! OM det blir en plats över i bilen, (när vi burit in Annica :-)) så åker jag gärna med er till banketten precis som jag hade nöjet att göra förra året:D
Marie:Jag bor oxå på Scandic Klarälven men åker hem redan på lördagkvällen så jag hinner till

Jag bor på Scandic,kommer på fre kväll,åker hem på sön,man vill ju inte missa middagen på lör kväll =)

Tjohej, IF Göta Karlstad har fått några återbud så jag fick en plats idag! Spännande!
Åker bil från Sthlm på fredagskvällen om någon vill åka med.