Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag bor också på Scandic och kommer att vara i Karlstad 18.23 fredag kväll ... ske SJs vilja ...
Är det någon som vill hänga med och käka på kvällen efter att jag checkat in vidäää.... säg 19-snåret?

Finns någon som har plats i bilen till Sthlm på söndagen för 2 st. Vi ska vidare med flyget från Arlanda på kvällen?

Ser fram emot att träffa er alla! Bil till Scandic har jag (Sandra L o jag samåker), däremot behöver jag nog BÄRAS TILL BILEN... 😉

Man behöver inte ta med sig nått att äta under loppet? Vet ni vad det bjuds på???

Anne, hittar du ingen bilförare så går SJ:s tåg flera gånger under dagen. Till exempel 10:30 från Karlstad, framme i Sthlm 13:20. Endast 336 kr, eller 386 om man vill lyxa till med första klass. 🙂

Lycka till med både loppet och transporten!

Mig veterligen serverar de en massa gott, köttbullarna minns jag åtminstone med njutning 🙂

Live resultat visas här:
http://www.jogg.se/Misc/LiveResultat.aspx

Tack för ett mycket trevligt arrangemang. Jag fick alla svar jag kunde hoppas på och är kanonnöjd. 🙂

Å, det var jättekul och jättebra arrangemang! Har aldrig sprungit så långt och så länge (52750 m) så jag är ÖVERLYCKLIG!!!

tack för en trevlig tävling,imponerad av att se allas fina resultat. trevligt att få ett ansike på många som man bara känner till vid namn annars som har dykt upp på div resultatlistor.