Quote from Guest on 10 March 2008, 12:55Förut har jag använt kartan mycket när jag registrerar löprundor. Men nu fungerar den ju inte för mig längre eftersom den inte tar terrängen i beaktande. Som alla andra kartor.
Jag brukar titta på kartan innan jag ger mig ut för att få en ungefärlig upp
Förut har jag använt kartan mycket när jag registrerar löprundor. Men nu fungerar den ju inte för mig längre eftersom den inte tar terrängen i beaktande. Som alla andra kartor.
Jag brukar titta på kartan innan jag ger mig ut för att få en ungefärlig upp
Quote from Jonas Täng on 10 March 2008, 13:05Då får du göra ett val - om du vill registrera löprundans längd manuellt utan att koppla till en kartbild. När jag springer orientering registrerar jag banans längd trots att jag vet att faktisk löpväg är ungefär upp till +20%. Det är din egen träningssta
Då får du göra ett val - om du vill registrera löprundans längd manuellt utan att koppla till en kartbild. När jag springer orientering registrerar jag banans längd trots att jag vet att faktisk löpväg är ungefär upp till +20%. Det är din egen träningssta
Quote from Funbeat user on 10 March 2008, 13:13Jo, så är det. Det är ju inget problem direkt eftersom min snälla pojkvän köpt en GPS klocka till mig, så jag vet ju hur långt jag springer. Men det är ganska kul att se på kartan och jämföra hur stor skillnad det faktist blir.
Jag har ju precis flyttat
Jo, så är det. Det är ju inget problem direkt eftersom min snälla pojkvän köpt en GPS klocka till mig, så jag vet ju hur långt jag springer. Men det är ganska kul att se på kartan och jämföra hur stor skillnad det faktist blir.
Jag har ju precis flyttat
Quote from Funbeat user on 10 March 2008, 13:28Jag skulle också vilja ha en så snäll pojkvän. Var har du hittat honom? 😉
Jag skulle också vilja ha en så snäll pojkvän. Var har du hittat honom? 😉
Quote from Jan Lundquist on 10 March 2008, 13:38Du kan få bli min, du har ju fattat vad tjejer vill ha 😉
Du kan få bli min, du har ju fattat vad tjejer vill ha 😉
Quote from Funbeat user on 10 March 2008, 13:51Hmm.. Han hittade jag på min kompis svensexa. Så du får hålla ögonen öppna nästa gång du går på svensexa. Kanske du också hittar sån pojkvän som köper GPS klockor. 😉
Hmm.. Han hittade jag på min kompis svensexa. Så du får hålla ögonen öppna nästa gång du går på svensexa. Kanske du också hittar sån pojkvän som köper GPS klockor. 😉
Quote from Catharina Brattlin on 10 March 2008, 14:48Jo, jag fick en GF 305:a i julklapp av min man...(H:)
Jo, jag fick en GF 305:a i julklapp av min man...(H:)
Quote from Bjarne Lewin on 10 March 2008, 14:50Och jag fick en Suntoo t3 av min pojkvän 🙂 En mycket ppskattad julklapp, framför allt för att jag inte kunde bestämma mig för vilken jag ville ha 🙂 men GPSen får jag köpa till om jag kan bestämma mig förståss.. GPS eller fotpod...Det är inte lätt 😉
Och jag fick en Suntoo t3 av min pojkvän 🙂 En mycket ppskattad julklapp, framför allt för att jag inte kunde bestämma mig för vilken jag ville ha 🙂 men GPSen får jag köpa till om jag kan bestämma mig förståss.. GPS eller fotpod...Det är inte lätt 😉
Quote from Funbeat user on 10 March 2008, 14:51Mäh, gud va orättvist - varför har inte jag någon som kan ge mig en pulsklocka med GPS ?! :@
Mäh, gud va orättvist - varför har inte jag någon som kan ge mig en pulsklocka med GPS ?! :@
Quote from Funbeat user on 10 March 2008, 15:25Skriver under på det Josefin! Singellivet har sina baksidor.
Skriver under på det Josefin! Singellivet har sina baksidor.