Quote from Funbeat user on 10 March 2008, 16:02Min fru vill absolut inte ha ngn GPS-klocka, men om jag köpte en ny sadel till hästen....då skulle jag vara ännu mer omtyckt...
Min fru vill absolut inte ha ngn GPS-klocka, men om jag köpte en ny sadel till hästen....då skulle jag vara ännu mer omtyckt...
Quote from Funbeat user on 10 March 2008, 16:08Hmmm.... ny sadel..... ja då handlar det ju om lite mer pengar, jag jobbade extra en massa bara för att kunna köpa min absolut nödvändiga 15000-kronors-sadel då jag hade häst 😉 Löpning är ju verkligen en budgethobby har jag märkt efter att jag gjorde mig
Hmmm.... ny sadel..... ja då handlar det ju om lite mer pengar, jag jobbade extra en massa bara för att kunna köpa min absolut nödvändiga 15000-kronors-sadel då jag hade häst 😉 Löpning är ju verkligen en budgethobby har jag märkt efter att jag gjorde mig
Quote from Funbeat user on 10 March 2008, 16:3815 000:-, men om jag har förstått rätt så är inte det speciellt mycket ändå.. Nej, så mycket lär hon inte få köpa en sadel för, det är mer än vad hästen kostar...och hon rider "bara" för nöjets skull.
Jo, löpningen är betydligt behagligare för ekonomin..
15 000:-, men om jag har förstått rätt så är inte det speciellt mycket ändå.. Nej, så mycket lär hon inte få köpa en sadel för, det är mer än vad hästen kostar...och hon rider "bara" för nöjets skull.
Jo, löpningen är betydligt behagligare för ekonomin..
Quote from Funbeat user on 10 March 2008, 16:40Yiihaa, Ride on Baby! Det blir både roligare och billigare.
Yiihaa, Ride on Baby! Det blir både roligare och billigare.
Quote from Funbeat user on 10 March 2008, 16:43Nä, jag köpte en budget-variant av sadeln jag egentligen ville ha - den kostade 30.000:- och det kändes inte riktigt vettigt.....någonstans fanns det lite rim och reson även i min jordnötshjärna 😉
Nä, jag köpte en budget-variant av sadeln jag egentligen ville ha - den kostade 30.000:- och det kändes inte riktigt vettigt.....någonstans fanns det lite rim och reson även i min jordnötshjärna 😉
Quote from Lotta Lindström on 10 March 2008, 17:36Jimmy T: Du kan få köpa en GPS-klocka till mig istället om du vill 😉
Jimmy T: Du kan få köpa en GPS-klocka till mig istället om du vill 😉
Quote from Fredrik Forsberg on 10 March 2008, 19:26Någon mer än jag som är lite missnöjd med just höjdprecisionen hos 305:an.
På vissa ställen under mina 2 uppmätta rundor kan 305:an difffa nästa 10 meter i höjd.
Ser lite konstigt ut i diagrammen när man kör en vändrunda o på hemvägen är det backigare än
Någon mer än jag som är lite missnöjd med just höjdprecisionen hos 305:an.
På vissa ställen under mina 2 uppmätta rundor kan 305:an difffa nästa 10 meter i höjd.
Ser lite konstigt ut i diagrammen när man kör en vändrunda o på hemvägen är det backigare än
Quote from Fredrik Forsberg on 10 March 2008, 20:07Har den inställd på 1 mätpunkt varje sekund. Tror inte man kna ha det tätare än så.
Har den inställd på 1 mätpunkt varje sekund. Tror inte man kna ha det tätare än så.
Quote from Lars Mörrby on 10 March 2008, 21:42Tror det är max - då är det inte det som är fel... Har ingen mer ide på vad problemet kan vara..
Tror det är max - då är det inte det som är fel... Har ingen mer ide på vad problemet kan vara..
Quote from Fredrik Forsberg on 10 March 2008, 22:12Dubbelkollade precis o den var inte inställd på varje sekund..
skall testa imorgon... kanske blir bättre då
Dubbelkollade precis o den var inte inställd på varje sekund..
skall testa imorgon... kanske blir bättre då