Quote from Guest on 21 March 2009, 21:10Har idag försökt att rita in en ny träningsrunda, men markeringarna kommer inte alls där de ska vara utan långtifrån den punkt jag markerar.
Har ni upplevt likadant? Eller kan det finnas orsäker hos mig?
Har nyss installerat Iinternet Explorer 8 som kom f
Har idag försökt att rita in en ny träningsrunda, men markeringarna kommer inte alls där de ska vara utan långtifrån den punkt jag markerar.
Har ni upplevt likadant? Eller kan det finnas orsäker hos mig?
Har nyss installerat Iinternet Explorer 8 som kom f
Quote from Funbeat user on 21 March 2009, 21:20jag ritar mina kartor på iform.se
där är det exakt och bra, och jag kan under kartan trycka på en knapp som ritar upp höjdprofilen.
Sen gör jag en skärmdump på bilden, och lägger in som "fotografi" här i FunBeat.
Funkar perfekt för mig!Anders
jag ritar mina kartor på iform.se
där är det exakt och bra, och jag kan under kartan trycka på en knapp som ritar upp höjdprofilen.
Sen gör jag en skärmdump på bilden, och lägger in som "fotografi" här i FunBeat.
Funkar perfekt för mig!
Anders
Quote from Funbeat user on 21 March 2009, 21:22Jag läste karlstrul två gånger. Det säger för mycket om min tillvaro. I övrigt har jag inget att tillägga i frågan 🙂
Jag läste karlstrul två gånger. Det säger för mycket om min tillvaro. I övrigt har jag inget att tillägga i frågan 🙂
Quote from Lotta Lindström on 21 March 2009, 21:25Jag läste kastrull jag...
Jag ritade en karta senast igår och alla punkterna hamande där jag ville ha dom. Enda problemet var att någon grävt en stor grop där jag hade dragit min springsträcka men det var ju knappast funbeats fel...
Jag läste kastrull jag...
Jag ritade en karta senast igår och alla punkterna hamande där jag ville ha dom. Enda problemet var att någon grävt en stor grop där jag hade dragit min springsträcka men det var ju knappast funbeats fel...
Quote from Funbeat user on 21 March 2009, 21:30Jag läste kastrull.
Jag läste kastrull.
Quote from Funbeat user on 21 March 2009, 21:42Jag hoppades på "Tant Strul" - Freudianskt?
Jag hoppades på "Tant Strul" - Freudianskt?
Quote from Rasmus Olsson on 21 March 2009, 21:42Jag läste åxå kastrull. Vad säger det om mitt liv?
Jag läste åxå kastrull. Vad säger det om mitt liv?
Quote from Funbeat user on 21 March 2009, 21:42Hon har redan svarat.
Hon har redan svarat.
Quote from Funbeat user on 21 March 2009, 21:43Jag läste också kastrull.;)
Jag läste också kastrull.;)
Quote from Funbeat user on 21 March 2009, 22:19Ingenting som man läser och tolkar på annat sätt än det i verkligheten står....är inte av någon tillfällighet. Ofta ser vi i en text ett ord som vi tyder som ett helt annat fast klingandes som det som det verkligen stod. Kastrull säger en massa killar som
Ingenting som man läser och tolkar på annat sätt än det i verkligheten står....är inte av någon tillfällighet. Ofta ser vi i en text ett ord som vi tyder som ett helt annat fast klingandes som det som det verkligen stod. Kastrull säger en massa killar som