Quote from Funbeat user on 23 March 2009, 10:18oxå karlstrul.....
oxå karlstrul.....
Quote from Rasmus Olsson on 23 March 2009, 10:25Skönt med lite måndagstrigg så ni vaknar till i er slummer.
Jag skulle också ha problem om jag tänkte på män...
Skönt med lite måndagstrigg så ni vaknar till i er slummer.
Jag skulle också ha problem om jag tänkte på män...
Quote from Funbeat user on 23 March 2009, 10:25är det bara jag som läste rätt? (H)
är det bara jag som läste rätt? (H)
Quote from Funbeat user on 23 March 2009, 10:26Strul är det givna ordet att följa på karl, så jag förstår inte att det inte är fler som läser som jag. Fast jag tror att det är det, de bara inte vågar erkänna.
Strul är det givna ordet att följa på karl, så jag förstår inte att det inte är fler som läser som jag. Fast jag tror att det är det, de bara inte vågar erkänna.
Quote from Funbeat user on 23 March 2009, 10:31Så hur stor karlstrul använder ni då för att koka ägg? Större eller mindre än när det ska kokas en rödvinssås?... 😀
Så hur stor karlstrul använder ni då för att koka ägg? Större eller mindre än när det ska kokas en rödvinssås?... 😀
Quote from Funbeat user on 23 March 2009, 11:22Än mer intressant är att Bruse måste notera det så öppet och explicit.
Än mer intressant är att Bruse måste notera det så öppet och explicit.
Quote from Funbeat user on 23 March 2009, 20:21Snart vågar man väl inte öppna käften i den här tråden utan att bli trakasserad av samtliga kända kön...;)
Felläsning samt felsägning är faktiskt ett kapitel för sig i den psykodynamiska psykologin....Lär gärna Freuds samlade verk (kapitlet om felsägninga
Snart vågar man väl inte öppna käften i den här tråden utan att bli trakasserad av samtliga kända kön...;)
Felläsning samt felsägning är faktiskt ett kapitel för sig i den psykodynamiska psykologin....Lär gärna Freuds samlade verk (kapitlet om felsägninga