Quote from Funbeat user on 21 March 2009, 22:20Jag har läst kastrull. Två gånger.
Jag har läst kastrull. Två gånger.
Quote from Funbeat user on 21 March 2009, 22:31Epidemisk paranoid visuell paranoia......herre min själ.....nu djävlar börjar det ta sig. Micke Backlöparen är friskast i alla fall....han ställer en egen dock felaktig diagnos samt hänvisar till visst källmaterial,,,som oxså är fel......Men ni andra då..
Epidemisk paranoid visuell paranoia......herre min själ.....nu djävlar börjar det ta sig. Micke Backlöparen är friskast i alla fall....han ställer en egen dock felaktig diagnos samt hänvisar till visst källmaterial,,,som oxså är fel......Men ni andra då..
Quote from Funbeat user on 21 March 2009, 22:32Är det bara jag som läser karlstrul? Jag känner mig ensammast i världen.
Är det bara jag som läser karlstrul? Jag känner mig ensammast i världen.
Quote from Funbeat user on 21 March 2009, 22:41Jaha....så är då genuskampen avgjord för denna gången...?! Grattis Charlotta å kul att se ditt feja i valören....Nu har jag faktiskt lite annat att stå i ...disken liksom med en massa karlstrular....typ:D:D:D
Jaha....så är då genuskampen avgjord för denna gången...?! Grattis Charlotta å kul att se ditt feja i valören....Nu har jag faktiskt lite annat att stå i ...disken liksom med en massa karlstrular....typ:D:D:D
Quote from Funbeat user on 22 March 2009, 18:16Hej och tack för alla svar. Vissa var särskilt roliga, men det hindrade inte att det gav en del ljus åt mina praktiska problem. Jag har nu avinstallerat nya versionen av Internet Explorer och gått tillbaka till 7:an. Och mycket riktigt fungerar kartritnin
Hej och tack för alla svar. Vissa var särskilt roliga, men det hindrade inte att det gav en del ljus åt mina praktiska problem. Jag har nu avinstallerat nya versionen av Internet Explorer och gått tillbaka till 7:an. Och mycket riktigt fungerar kartritnin
Quote from Funbeat user on 23 March 2009, 07:40Jag läste oxå kastrull.....
Jag läste oxå kastrull.....
Quote from Funbeat user on 23 March 2009, 09:58Å jag. 😀
Å jag. 😀
Quote from Rasmus Olsson on 23 March 2009, 10:07De flesta tänker på mat, men Charlotta tänker på män. Intressant.
De flesta tänker på mat, men Charlotta tänker på män. Intressant.
Quote from Funbeat user on 23 March 2009, 10:11Undertecknad äter mat och tänker på män och har därför dubbla problem som en konstant faktor i tillvaron.
Undertecknad äter mat och tänker på män och har därför dubbla problem som en konstant faktor i tillvaron.
Quote from Funbeat user on 23 March 2009, 10:13Nej nu måste jag komma till Charlottas försvar och säga att jag också läste Karlstrul (hade inte tänkt kommentera detta men Bruses inlägg triggade mig...)
Nej nu måste jag komma till Charlottas försvar och säga att jag också läste Karlstrul (hade inte tänkt kommentera detta men Bruses inlägg triggade mig...)