Quote from Funbeat user on 25 January 2011, 14:40Ett (vanligt?) fel som ger kedjebrott i backar är att kedjeniten inte är korrekt isatt vid monteringen av kedjan. Detta hände mig för 10-12 år sedan och orsakade en synnerligen smärtsam landning på cykelns överrör...
När man monterat kedjeniten och tagit
Ett (vanligt?) fel som ger kedjebrott i backar är att kedjeniten inte är korrekt isatt vid monteringen av kedjan. Detta hände mig för 10-12 år sedan och orsakade en synnerligen smärtsam landning på cykelns överrör...
När man monterat kedjeniten och tagit
Quote from Rasmus Olsson on 25 January 2011, 14:41På förra kedjan på crossen, gick kedjan av fyra gånger efter bara 2 månader. Fick en ny direkt på Cykelcity.
På förra kedjan på crossen, gick kedjan av fyra gånger efter bara 2 månader. Fick en ny direkt på Cykelcity.
Quote from Funbeat user on 25 January 2011, 14:47Bruse, har du såna här benmuskler?
BILD:http://www.gainmusclemass.net/wp-content/uploads/2010/10/how-to-get-bigger-legs.jpg
🙂
Bruse, har du såna här benmuskler?
BILD:http://www.gainmusclemass.net/wp-content/uploads/2010/10/how-to-get-bigger-legs.jpg
🙂
Quote from Rasmus Olsson on 25 January 2011, 14:52Det där är mina vader!
Det där är mina vader!
Quote from Funbeat user on 26 January 2011, 11:07Vad är det för skit-kedjor Ni kör med ?
Jag har fått några kedjebrott, men det har varit efter typ 1500 mil inkl. vintercykling mm.
Jag har en kedjebrytare på multiverktyget, som jag har med mig när jag cyklar långt hemifrån. Om man hittar kedjan kan m
Vad är det för skit-kedjor Ni kör med ?
Jag har fått några kedjebrott, men det har varit efter typ 1500 mil inkl. vintercykling mm.
Jag har en kedjebrytare på multiverktyget, som jag har med mig när jag cyklar långt hemifrån. Om man hittar kedjan kan m
Quote from Rasmus Olsson on 26 January 2011, 11:57Vad är det för skitlår du kör med, när du inte orkar dra av en kedja?
Vad är det för skitlår du kör med, när du inte orkar dra av en kedja?
Quote from Funbeat user on 26 January 2011, 12:40Jag får väl börja träna på gym 🙁
Jag får väl börja träna på gym 🙁
Quote from Rasmus Olsson on 26 January 2011, 15:07Eller börja cykla
Eller börja cykla
Quote from Funbeat user on 26 January 2011, 15:13Lär er att växla så drar ni inte av kedjan så lätt.
Lär er att växla så drar ni inte av kedjan så lätt.
Quote from Rasmus Olsson on 26 January 2011, 15:19Jag har dragit av en kedja på min fixedgear, så det spelar ingen roll vilken växel man har eller ingen.
Jag har dragit av en kedja på min fixedgear, så det spelar ingen roll vilken växel man har eller ingen.