Quote from Guest on 7 December 2011, 15:35Hej.
Har spanat in ett par trailskor av märket Keen. Har dock aldrig hört talas om dem tidigare, inte heller sett någon tråd här på FB som tagit upp märket. Är det någon som har erfarenheter av deras skor. Jag har förstått att de gör väldigt många olika t
Hej.
Har spanat in ett par trailskor av märket Keen. Har dock aldrig hört talas om dem tidigare, inte heller sett någon tråd här på FB som tagit upp märket. Är det någon som har erfarenheter av deras skor. Jag har förstått att de gör väldigt många olika t
Quote from Funbeat user on 7 December 2011, 15:45De ser schyssta ut!
De ser schyssta ut!
Quote from Funbeat user on 7 December 2011, 16:00http://www.keenfootwear.com/us/en/blog/index.php/tag/best-minimalist/
http://www.keenfootwear.com/us/en/blog/index.php/tag/best-minimalist/
Quote from Funbeat user on 7 December 2011, 16:10@ Manuel: Var i Malmö hittar du dem? Det vore kul att testa och se om de funkar på mina fötter.
@ Manuel: Var i Malmö hittar du dem? Det vore kul att testa och se om de funkar på mina fötter.
Quote from Funbeat user on 7 December 2011, 17:24Kommer inte ihåg om det är okej att länka till företag här eller inte.
Men butiken heter Malmö Outdoor & Sports. Ligger på skomakaregatan 5. Mellan gågatan och Lilla Torg.
Kommer inte ihåg om det är okej att länka till företag här eller inte.
Men butiken heter Malmö Outdoor & Sports. Ligger på skomakaregatan 5. Mellan gågatan och Lilla Torg.
Quote from Funbeat user on 7 December 2011, 17:27Tack för länken förresten... verkar ju vara en vinnare.
Jag har mailat butiken för att se så lagersaldo verkligen stämmer. Enligt hemsidan har de alla storlekar hemma.
Vill också testa och se om det är någon som skulle kunna funka. Med ett pris på knappa
Tack för länken förresten... verkar ju vara en vinnare.
Jag har mailat butiken för att se så lagersaldo verkligen stämmer. Enligt hemsidan har de alla storlekar hemma.
Vill också testa och se om det är någon som skulle kunna funka. Med ett pris på knappa
Quote from Funbeat user on 7 December 2011, 22:08Jag har prövat dem i affär. Normalt gillar mina fötter Keen, men i detta fall tyckte jag att gummigrejen uppe på tån inte var trevlig. Även om jag testade en större storlek. Men det är ju jag det, och jag vet att just i löparskor får det inte kännas någon
Jag har prövat dem i affär. Normalt gillar mina fötter Keen, men i detta fall tyckte jag att gummigrejen uppe på tån inte var trevlig. Även om jag testade en större storlek. Men det är ju jag det, och jag vet att just i löparskor får det inte kännas någon
Quote from Funbeat user on 7 December 2011, 23:05Siv: Det var ju trist att höra. Jag måste in i butiken och prova, har dock inte fått svar på deras lagerstatus ännu. Väntar till i morgon och sen åker jag nog förbi på fredag även om jag inte hört av dem.
Förresten, springer du barfota eller med strumpor
Siv: Det var ju trist att höra. Jag måste in i butiken och prova, har dock inte fått svar på deras lagerstatus ännu. Väntar till i morgon och sen åker jag nog förbi på fredag även om jag inte hört av dem.
Förresten, springer du barfota eller med strumpor
Quote from Funbeat user on 8 December 2011, 08:18Barfota eller med strumpor menar du i skorna?
I VFF inga strumpor, i vanliga skor strumpor.
Barfota eller med strumpor menar du i skorna?
I VFF inga strumpor, i vanliga skor strumpor.
Quote from Funbeat user on 8 December 2011, 10:57Ja jag syftade till om du hade testat Keen-skorna med eller utan strumpor. Med gissar jag då 😉
Jag har ännu inte fått något svar på mitt mail till butiken, åker väl dit i morgon och ser om de finns inne.
Ja jag syftade till om du hade testat Keen-skorna med eller utan strumpor. Med gissar jag då 😉
Jag har ännu inte fått något svar på mitt mail till butiken, åker väl dit i morgon och ser om de finns inne.