Quote from Funbeat user on 8 December 2011, 15:58Rätt gissat 🙂
Ett par tunna (troligast ull)
Rätt gissat 🙂
Ett par tunna (troligast ull)
Quote from Funbeat user on 8 December 2011, 19:40Svar från butiken idag. De har 41, 42,5 och 43 i butiken.
Får se om det är 41 som kan passa mig, hoppas det. Återstår att se i morgon.
Svar från butiken idag. De har 41, 42,5 och 43 i butiken.
Får se om det är 41 som kan passa mig, hoppas det. Återstår att se i morgon.
Quote from Funbeat user on 8 December 2011, 20:55Däremot tycker jag de är riktigt snygga!
Däremot tycker jag de är riktigt snygga!
Quote from Funbeat user on 8 December 2011, 21:55Ja riktigt snygga. Och passar de bara på foten så verkar de ju vara riktigt omtyckta också (tänker på länken och utmärkelsen).
Blir spännande att testa dem i morgon, även om jag misstänker att 41 kommer vara för litet. Vill nog ha 41.5 eller 42. Fast stor
Ja riktigt snygga. Och passar de bara på foten så verkar de ju vara riktigt omtyckta också (tänker på länken och utmärkelsen).
Blir spännande att testa dem i morgon, även om jag misstänker att 41 kommer vara för litet. Vill nog ha 41.5 eller 42. Fast stor
Quote from Funbeat user on 8 December 2011, 22:07Jag köpte mina på nätet, men har sett dem i någon sorts barfotaaffär i huset som ligger över gatan om man står på baksidan av Petrikyrkan. Grymma skor! Fint fäste, lätta, luftiga och mjuka med fin markkänsla. Ja, och snygga som sagt. Enda minuset som jag
Jag köpte mina på nätet, men har sett dem i någon sorts barfotaaffär i huset som ligger över gatan om man står på baksidan av Petrikyrkan. Grymma skor! Fint fäste, lätta, luftiga och mjuka med fin markkänsla. Ja, och snygga som sagt. Enda minuset som jag
Quote from Funbeat user on 8 December 2011, 22:13Petrikyrkan är mitt inne i stan va? Har så dålig koll på Malmö trots mina snart 3 år i stan.
Om inte de storlekar som finns inne hos Malmö Outdoor & Sport passar så får jag ge mig ut och leta efter den där butiken du pratar om.Tack för tipset!
Petrikyrkan är mitt inne i stan va? Har så dålig koll på Malmö trots mina snart 3 år i stan.
Om inte de storlekar som finns inne hos Malmö Outdoor & Sport passar så får jag ge mig ut och leta efter den där butiken du pratar om.
Tack för tipset!
Quote from Funbeat user on 8 December 2011, 22:14Min vän Mats skriver kort här:
http://1iskogen.blogspot.com/2011/06/vissa-skor-saljer-sig-sjalv.html
Min vän Mats skriver kort här:
http://1iskogen.blogspot.com/2011/06/vissa-skor-saljer-sig-sjalv.html
Quote from Funbeat user on 8 December 2011, 22:15By the way - han kammade hem en fjärdeplats i Vansbro Marathon i dem i somras!
By the way - han kammade hem en fjärdeplats i Vansbro Marathon i dem i somras!
Quote from Funbeat user on 8 December 2011, 22:22wow... tror ni jag blir mindre sugen nu eller?? Helskotta... måtte de passa!
Förresten, ni som har erfarenhet av att springa i dem, hur är de i storlek? True to size eller?
wow... tror ni jag blir mindre sugen nu eller?? Helskotta... måtte de passa!
Förresten, ni som har erfarenhet av att springa i dem, hur är de i storlek? True to size eller?
Quote from Funbeat user on 9 December 2011, 07:42I Göteborg säljs de av Femmans Sport.
I Göteborg säljs de av Femmans Sport.