Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningKeep it simple
You need to log in to create posts and topics.

Jag brukar ofta predika att inte göra löpning mer komplicerat än vad det är. Hade svårt att inte bli överförtjust i det Brad Hudson säger i senaste intervjun på roadmillslaps.com.

RML:You have a quote on your Facebook page from Leonardo Da Vinci that rea

Mikael Forsström. Var är du?

Sånt som är onödigt komplicerat är bara mer som kan gå sönder. Men det gäller ju att kunna skilja på saker.
Bra tillbehör & verktyg som kan hjälpa en att hitta det enkla, den sköna lösningen och det nödvändiga, essentiella, själva löpningen.

"Bra tillbehör & verktyg som kan hjälpa en att hitta det enkla, den sköna lösningen och det nödvändiga, essentiella, själva löpningen. "

Absolut. I ett kallt land som vårt så hjälper t.ex. bra kläder till att kunna göra själva löpningen enkel och behagli

Jag råkade spontanshoppa hans bok... 🙂

Sånt händer så lätt.
Det är också lätt att råka spontanshoppa lite löparkläder ... som t ex en bunt nya merinobuffar till familjen ... verkligt mysiga så här års!

Vad Leonardo da Vinci menade korresponderar nog tyvärr knappast mot Brad Hudsons tolkning. Men Hudsons idé är bra nog ändå...

Tyvärr har många industridesigners som _verkligen_ hör till dem Leonardo tänkte på, eller borde ha tänkt på, inte tagit till sig den tesen.

Ja när jag blir tvingad då jag går runt i affärer med frugan å evn dottern så brukar jag faktiskt tänka = Folk behöver ju kunder för att få ha kvar sina jobb....köp något då för faan.!!!...Tja ibland blir det faktiskt ett fyrpack strumpor...(Fast att jag

V har ju också det gamla Einsteincitatet: "Allting ska göras så enkelt som möjligt, men inte enklare."
Men är inte alla överens om detta? Finns det någon som vill göra löpning så komplicerad som möjligt?
Men jag ska erkänna att jag för 7-8 år sedan nästa