Quote from Jonny Persson on 19 November 2010, 09:11Det är nog ingen som strävar efter att göra det komplicerat som egenvärde.
Däremot är det många som gör det komplicerat för sig. Varje gång jag ser folk använda ordet "optimal" i samband med träning så tror jag dom komplicerar saker för sig.
Det är nog ingen som strävar efter att göra det komplicerat som egenvärde.
Däremot är det många som gör det komplicerat för sig. Varje gång jag ser folk använda ordet "optimal" i samband med träning så tror jag dom komplicerar saker för sig.
Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 09:28Marcus: bra obvervation!
Marcus: bra obvervation!
Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 10:54“Any fool can make things complicated, but it requires a genius to make things simple.”
sa Schumacher
“Any fool can make things complicated, but it requires a genius to make things simple.”
sa Schumacher
Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 12:58Gamle Högerledaren Yngve Holmberg sa en gång:" Tyckte ni det här lät komplicerat....så vänta bara tills jag har förklarat det!!!"
Gamle Högerledaren Yngve Holmberg sa en gång:" Tyckte ni det här lät komplicerat....så vänta bara tills jag har förklarat det!!!"
Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 13:07Fick inte han lämna WO som landshövding i Halland?
Fick inte han lämna WO som landshövding i Halland?
Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 15:14Men vänta nu här, jag har läst en definition på politiker respektive intellektuell som gick något i stil med:
En politiker är någon som förenklar saker till meningslöshet.
En intellektuell är någon som krånglar till saker till obegriplighet.
(snyggare
Men vänta nu här, jag har läst en definition på politiker respektive intellektuell som gick något i stil med:
En politiker är någon som förenklar saker till meningslöshet.
En intellektuell är någon som krånglar till saker till obegriplighet.
(snyggare
Quote from Elias Engqvist on 19 November 2010, 15:38Det är sanningen!
Det är sanningen!
Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 18:22Vi kör väl då en repris på underbara Stenmarks replik = " De e omöjlit å förklar för en som inte föstå".......Säg emot den om ni kan...hehe.
Vi kör väl då en repris på underbara Stenmarks replik = " De e omöjlit å förklar för en som inte föstå".......Säg emot den om ni kan...hehe.
Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 18:45Nä nu tycker jag det är dags att moderera den här diskussionen lite.
Brad Hudsons point är nog inte att man ska göra allt väldigt simplificerat utan att man ska undvika att överkomplicera löpningen för då förskjuter man fokus från det väsentliga.
I det
Nä nu tycker jag det är dags att moderera den här diskussionen lite.
Brad Hudsons point är nog inte att man ska göra allt väldigt simplificerat utan att man ska undvika att överkomplicera löpningen för då förskjuter man fokus från det väsentliga.
I det
Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 18:55Den erfarenhet jag har av löpare så håller jag med Brad, därför är han lite av min husgud. Och efter det kan läste hans bok har jag förbättrat mig ett snäpp, eller fem snäpp om man beaktar mina maratider.
Den erfarenhet jag har av löpare så håller jag med Brad, därför är han lite av min husgud. Och efter det kan läste hans bok har jag förbättrat mig ett snäpp, eller fem snäpp om man beaktar mina maratider.