Quote from Guest on 22 February 2012, 08:01Eftersom jag inte kan/får springa långt pga löparknä just nu har jag börjat köra med Kettlebell som del i REHAB programmet för att få in styrka och flås..sjukt jobbigt och kul
Min fråga är om någon har ett program som riktar sig mot löpning/allround som
Eftersom jag inte kan/får springa långt pga löparknä just nu har jag börjat köra med Kettlebell som del i REHAB programmet för att få in styrka och flås..sjukt jobbigt och kul
Min fråga är om någon har ett program som riktar sig mot löpning/allround som
Quote from Funbeat user on 22 February 2012, 08:11Hej!
Det är inte ett helt program, men lite tips ändå!
http://www.runnersworld.se/blogs/markustorgeby/balans-och-styrka.htm
Hej!
Det är inte ett helt program, men lite tips ändå!
http://www.runnersworld.se/blogs/markustorgeby/balans-och-styrka.htm
Quote from Funbeat user on 22 February 2012, 08:21Utmaningen "Kettlebell 300" ger en bra genomkörare för hela kroppen:
http://www.youtube.com/watch?v=p0QidjnEKBQ
Utmaningen "Kettlebell 300" ger en bra genomkörare för hela kroppen:
Quote from Funbeat user on 22 February 2012, 09:24Tack !
300 programmet ser riktigt bra ut, kör hela kroppen..kan lägga till enbensböj övningen på KB:en efter som balansövning 😀
Tack !
300 programmet ser riktigt bra ut, kör hela kroppen..kan lägga till enbensböj övningen på KB:en efter som balansövning 😀
Quote from Funbeat user on 22 February 2012, 10:04Det heter girja.
Det heter girja.
Quote from Funbeat user on 22 February 2012, 10:21Girja är väl namnet på ryska. Och Kettlebell är namnet på engelska. Så det är väl precis samma sak fast på olika språk?
Eller skiljer Girja och Kettlebell sig åt på något sätt? Man tävlar ju i det och då används båda orden för samma gren.
Girja är väl namnet på ryska. Och Kettlebell är namnet på engelska. Så det är väl precis samma sak fast på olika språk?
Eller skiljer Girja och Kettlebell sig åt på något sätt? Man tävlar ju i det och då används båda orden för samma gren.
Quote from Funbeat user on 22 February 2012, 10:34På ryska heter det ????.
På ryska heter det ????.
Quote from Funbeat user on 22 February 2012, 10:39Ja, det stavas så på ryska.. men det är väl fortfarande exakt samma sport vi pratar om? Eller är det faktiska skillnader på Gilja och Kettlebell? Och det undrar jag av nyfikenhet och ej provokation. (vill förtydliga detta då jag lärt mig att det mesta här
Ja, det stavas så på ryska.. men det är väl fortfarande exakt samma sport vi pratar om? Eller är det faktiska skillnader på Gilja och Kettlebell? Och det undrar jag av nyfikenhet och ej provokation. (vill förtydliga detta då jag lärt mig att det mesta här
Quote from Funbeat user on 22 February 2012, 13:03Jag har gjort ett till mig själv på Dinträning.se
Det är inte så mycket ben då jag har det som återhämtningspass för benen mellan löppassen
Vet inte hur man söker på program men kolla efter Roberts kettlebellprogram. Annars ge mig mailadressen så skicka
Jag har gjort ett till mig själv på Dinträning.se
Det är inte så mycket ben då jag har det som återhämtningspass för benen mellan löppassen
Vet inte hur man söker på program men kolla efter Roberts kettlebellprogram. Annars ge mig mailadressen så skicka
Quote from Funbeat user on 22 February 2012, 13:57Ok för att inte blanda ihop språken kallar jag det härmed Boskapsklocka BK 🙂
Tack för passen ska knåpa ihop ett program och lägga upp det, tänkte mig max 30 min inkl stretch
Ok för att inte blanda ihop språken kallar jag det härmed Boskapsklocka BK 🙂
Tack för passen ska knåpa ihop ett program och lägga upp det, tänkte mig max 30 min inkl stretch