Quote from Funbeat user on 22 February 2012, 14:06Är inte den svenska termen koskälla?
Är inte den svenska termen koskälla?
Quote from Funbeat user on 22 February 2012, 14:10Mikael: Varför ska du röra till det ännu mer? Kettle och Cattle är inte riktigt samma sak om du nu ska översätta namnet...
Mikael: Varför ska du röra till det ännu mer? Kettle och Cattle är inte riktigt samma sak om du nu ska översätta namnet...
Quote from Funbeat user on 22 February 2012, 16:31"Tekanneklocka"?
"Klumpjävel" funkar annars rätt bra, särskilt mot slutet av ett tungt pass.
😉
Min klumpjävel, inhandlad i höstas, står f ö oanvänd i källaren så jag tackar och tar emot när de löparanpassade programmen trillar in. Vilken vecka som he
"Tekanneklocka"?
"Klumpjävel" funkar annars rätt bra, särskilt mot slutet av ett tungt pass.
😉
Min klumpjävel, inhandlad i höstas, står f ö oanvänd i källaren så jag tackar och tar emot när de löparanpassade programmen trillar in. Vilken vecka som he
Quote from Funbeat user on 22 February 2012, 21:48Man behöver alltid mer koskälla:
http://www.funnyordie.com/videos/80a71ef8cb/more-cowbell
Bruce Dickinson (The) says so...Annars tycker jag vanliga 2-hands-swings med kettlebell är den bästa styrketräning man kan göra som löpare: lår, höftböjare,core &
Man behöver alltid mer koskälla:
http://www.funnyordie.com/videos/80a71ef8cb/more-cowbell
Bruce Dickinson (The) says so...
Annars tycker jag vanliga 2-hands-swings med kettlebell är den bästa styrketräning man kan göra som löpare: lår, höftböjare,core &
Quote from Funbeat user on 23 February 2012, 08:21Det var inte jag som rörde till det från början 🙂 För mig funkar namnet Kettlebell bra.
Utgick från 300 programmet, men tycker det är för många reps och för få övnignar, så har utökat det med mer variation och någon mindre reps.
30 st Svingar
30 st Ma
Det var inte jag som rörde till det från början 🙂 För mig funkar namnet Kettlebell bra.
Utgick från 300 programmet, men tycker det är för många reps och för få övnignar, så har utökat det med mer variation och någon mindre reps.
30 st Svingar
30 st Ma
Quote from Funbeat user on 23 February 2012, 14:39Om du vill ha lite puls i passet så skall du nog försöka dela upp det lite istället... Gruppera övningarna och få lite tempo varvat med styrka.
Om du vill ha lite puls i passet så skall du nog försöka dela upp det lite istället... Gruppera övningarna och få lite tempo varvat med styrka.