Quote from Guest on 24 October 2008, 12:52En liten fråga...
Vid registrering av träning kan man ju skriva in antal set och repetion som är jättebra vid styrketräning...Men antal kg då? Finns inte, eller är jag blind?
Tycker jag vore bra att ha iaf...
En liten fråga...
Vid registrering av träning kan man ju skriva in antal set och repetion som är jättebra vid styrketräning...Men antal kg då? Finns inte, eller är jag blind?
Tycker jag vore bra att ha iaf...
Quote from Lotta Lindström on 24 October 2008, 13:02Om du på registreringssidan går in under alternativet "Övningar (t.ex styrketräning) så hittar du allt du behöver 🙂
Om du på registreringssidan går in under alternativet "Övningar (t.ex styrketräning) så hittar du allt du behöver 🙂
Quote from Funbeat user on 24 October 2008, 13:39Okej, tack, då kan vi konstatera att jag är blind och faktiskt behöver de där glasögonen som bara ligger o skräpar i fodralet.
Men, till det kanske vi ska tillägga att jag är dum i huvudet oxå? För jag får det nämligen inte som jag vill, men kanske jag g
Okej, tack, då kan vi konstatera att jag är blind och faktiskt behöver de där glasögonen som bara ligger o skräpar i fodralet.
Men, till det kanske vi ska tillägga att jag är dum i huvudet oxå? För jag får det nämligen inte som jag vill, men kanske jag g
Quote from Lotta Lindström on 24 October 2008, 13:44Där tog min kunskap slut... 🙂
Nån annan??
Där tog min kunskap slut... 🙂
Nån annan??
Quote from Camilla Höög on 24 October 2008, 14:10Det ska vara så.
Det ska vara så.
Quote from Funbeat user on 24 October 2008, 14:15Det tycker inte jag 😉
Det tycker inte jag 😉
Quote from Camilla Höög on 24 October 2008, 15:09Då får du önska en ändring. De funktioner du använder är nya och kan behöva anpassas.
Då får du önska en ändring. De funktioner du använder är nya och kan behöva anpassas.
Quote from Funbeat user on 24 October 2008, 17:01Så här ska man göra:
1. Välj träningstyp Styrketräning.
2. Klicka på "Övningar" till höger.
3. Scrolla ner till fälten för övningar.
4. Fyll i första raden i tex "Bendrag", sen direkt till höger antal reps+vikt för varje set du genomförde.
5. När du
Så här ska man göra:
1. Välj träningstyp Styrketräning.
2. Klicka på "Övningar" till höger.
3. Scrolla ner till fälten för övningar.
4. Fyll i första raden i tex "Bendrag", sen direkt till höger antal reps+vikt för varje set du genomförde.
5. När du
Quote from Bjarne Lewin on 24 October 2008, 17:46Jag skulle vilja ha en möjlighet att se dessa värden när jag tittar i min träning/kalender och min träning/lista. Jag får kanon struktur på registreringen på detta sättet, men när jag inte kan se hur värdena förändras över tid i stället för bara på enskil
Jag skulle vilja ha en möjlighet att se dessa värden när jag tittar i min träning/kalender och min träning/lista. Jag får kanon struktur på registreringen på detta sättet, men när jag inte kan se hur värdena förändras över tid i stället för bara på enskil
Quote from Funbeat user on 24 October 2008, 17:48Gör ju precis osm du skriver Olle, men nej, vikten dyker inte upp synligt på kalendern. Bara om man klickar "Visa"...
Gör ju precis osm du skriver Olle, men nej, vikten dyker inte upp synligt på kalendern. Bara om man klickar "Visa"...