Quote from ellen olsson on 24 October 2008, 18:59Kalendern är väl förhoppningsvis tänkt att vara en översikt och en översikt visar inte alla detaljer. Jag hoppas att det förblir så. 🙂
Kalendern är väl förhoppningsvis tänkt att vara en översikt och en översikt visar inte alla detaljer. Jag hoppas att det förblir så. 🙂
Quote from Funbeat user on 24 October 2008, 19:05Jo, men jag tycker att kg är bra att ha med vid översikten oxå, då man snabbt kan se om man förbättras.
Men visst tycker man olika, så ett alternativ kanske kan vara att även själv välja utförande av just sin kalender...?
Jo, men jag tycker att kg är bra att ha med vid översikten oxå, då man snabbt kan se om man förbättras.
Men visst tycker man olika, så ett alternativ kanske kan vara att även själv välja utförande av just sin kalender...?
Quote from Funbeat user on 24 October 2008, 19:07Om någon inte vet ifall de har förbättrat sig så är det väl dags att tävla.
Om någon inte vet ifall de har förbättrat sig så är det väl dags att tävla.
Quote from mårten jansson on 24 October 2008, 19:15Jag tycker iofs att det är rätt bra att kalendern inte visar allt men ibland önskar jag också att den visade mer... Man får ingen riktig överblick alltid. Snittpuls skulle jag gärna se tex...
Jag tycker iofs att det är rätt bra att kalendern inte visar allt men ibland önskar jag också att den visade mer... Man får ingen riktig överblick alltid. Snittpuls skulle jag gärna se tex...
Quote from Funbeat user on 24 October 2008, 19:19När har du behov av att veta snittpulsen?
När har du behov av att veta snittpulsen?
Quote from mårten jansson on 24 October 2008, 19:34Jag kan tycka att det är ett bra sätt att titta på helheten över en period. Om jag har en känsla av att det är ovanligt tungt eller ovanligt lätt så kan det ju ha med olika saker att göra, och då tittar jag ibland på hur snittpulsen ser ut för olika pass
Jag kan tycka att det är ett bra sätt att titta på helheten över en period. Om jag har en känsla av att det är ovanligt tungt eller ovanligt lätt så kan det ju ha med olika saker att göra, och då tittar jag ibland på hur snittpulsen ser ut för olika pass
Quote from Funbeat user on 24 October 2008, 19:37Du skriver väl in avvikelser i dina kommentarer?
Du skriver väl in avvikelser i dina kommentarer?
Quote from Funbeat user on 24 October 2008, 19:39Jag tävlar enbart mot mig själv
Jag tävlar enbart mot mig själv
Quote from mårten jansson on 24 October 2008, 19:49Jo, om det Verkligen avviker så skriver jag ju in det. Men om det avviker lite grann bara, så kan det ju faktiskt hålla på så ett tag utan att man skriver något alls. Så ibland tittar jag på snittpulsen i efterhand för att se om jag har haft en slö vecka
Jo, om det Verkligen avviker så skriver jag ju in det. Men om det avviker lite grann bara, så kan det ju faktiskt hålla på så ett tag utan att man skriver något alls. Så ibland tittar jag på snittpulsen i efterhand för att se om jag har haft en slö vecka
Quote from Funbeat user on 24 October 2008, 19:56Denize, din vilopuls säger mer om din hälsa än snittpulsen.
Om du är stressad, ätit annorlunda, har mens eller är bara på humör så påverkas även pulsen under passet.
Denize, din vilopuls säger mer om din hälsa än snittpulsen.
Om du är stressad, ätit annorlunda, har mens eller är bara på humör så påverkas även pulsen under passet.