Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatKg?
You need to log in to create posts and topics.

Jo, men vilopulsen syns ju redan så den behöver jag ju inte gnälla för 🙂 Snittpulsen säger framförallt någonting om motivation osv, och ibland tycker jag helt enkelt att det är intressant att jämföra den. Även om du inte tycker det David.

Snittpulsen hör ju till det man kan titta på i min träning/diagram fast då blir det ju ett veckosnitt på snittpulsen. Mer valfrihet i kalendern ser jag som en utmärkt uvecklignsmöjlighet för funbeat.

Att tävla är inte alltid en möjlighet för att se utvec

Lägger du in din snittpuls på ditt sjukgymnstikprogram?

Nej det gör jag inte!

Snittpulsen var mer ett svar på Denizes fråga! Och det tror jag nog att du förstår!

Jag lånar en träningsblogg av Fia-Lotta för att åskådliggöra en vettig(enligt mig) dagboksanteckning.
http://www.funbeat.se/life/blog/show.aspx?Blogid=21400
Hade F-L enbart skrivit in snittpulsen på hela det passet så vet jag inte riktigt vad någon kan an

Aha, jag förstod inte först att det var i kalendern du ville ha vikt utskrivet.

Men hursomhelst så tror jag att det skulle det vara alldeles för rörigt om man skrev ut alla övningar i kalendern, oavsett om vikt är med eller inte.

Olle, nu när jag har dig på tråden(eller trådlöst).
Att ha med enbart kompisarnas Avatar och att de har tränat räcker i nyhetsströmmen.
En del gillar att lägga in de olika övningar som separata träningar och det kan bli några stycken.
Då ser "man" fler ko

David: Håller med om att det kan bli lite väl många poster för bara en person ibland. Jag ska fundera på om det går att lösa på ett enkelt sätt.

Nu är ju mina kompisar väldigt viktiga för mig, men en del tar stort utrymme( på servern).

Fler visningsalternativ i kalendern då! Eller så skulle de ju kunna skrivas ut i listan. Och så skulle listan kunna skifta bakgrundsfärg för varje vecka (:H)