Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatKg?
You need to log in to create posts and topics.

En liten fråga...

Vid registrering av träning kan man ju skriva in antal set och repetion som är jättebra vid styrketräning...Men antal kg då? Finns inte, eller är jag blind?
Tycker jag vore bra att ha iaf...

Om du på registreringssidan går in under alternativet "Övningar (t.ex styrketräning) så hittar du allt du behöver 🙂

Okej, tack, då kan vi konstatera att jag är blind och faktiskt behöver de där glasögonen som bara ligger o skräpar i fodralet.

Men, till det kanske vi ska tillägga att jag är dum i huvudet oxå? För jag får det nämligen inte som jag vill, men kanske jag g

Där tog min kunskap slut... 🙂
Nån annan??

Det ska vara så.

Det tycker inte jag 😉

Då får du önska en ändring. De funktioner du använder är nya och kan behöva anpassas.

Så här ska man göra:

1. Välj träningstyp Styrketräning.

2. Klicka på "Övningar" till höger.

3. Scrolla ner till fälten för övningar.

4. Fyll i första raden i tex "Bendrag", sen direkt till höger antal reps+vikt för varje set du genomförde.

5. När du

Jag skulle vilja ha en möjlighet att se dessa värden när jag tittar i min träning/kalender och min träning/lista. Jag får kanon struktur på registreringen på detta sättet, men när jag inte kan se hur värdena förändras över tid i stället för bara på enskil

Gör ju precis osm du skriver Olle, men nej, vikten dyker inte upp synligt på kalendern. Bara om man klickar "Visa"...